Konference Road to Cyber Security napoví, jak chránit firemní data

konference_symantec.jpgJste připraveni na kybernetický útok? Přesně na tuto otázku se zaměří konference Road to Cyber Security společnosti Symantec, která se uskuteční 17. dubna v pražském Konferenčním centru City. Na akci určené pro IT manažery, vedoucí a technické pracovníky budou účastníci seznámeni s aktuálním stavem kybernetické bezpečnosti v ČR i ve světě a se způsoby ochrany dat.

Úvod konference bude patřit Miku Smartovi, Senior Solution Marketing Managerovi, Symantec EMEA. Hlavní prezentace Petra Jiráska, který působí jako poradce v oblasti IT a kybernetické bezpečnosti, se zaměří na otázky legislativních podmínek, terminologie, povědomí o kybernetické bezpečnosti, vzdělávání i budoucnosti. Připraveny jsou i prezentace partnerů konference.

Stejně jako v loňském roce bude součástí programu online simulace útoku hackerů. V odpolední části konference se mohou zájemci zúčastnit „etického hackingu“ v soutěži Cyber Readinnes. Tato soutěž probíhá vedle České republiky v několika zemích světa. Na výherce čekají zajímavé odměny a vítěz se zúčastní finále ve Francii.

Registrace na konferenci Road to Security najdete ZDE.

Více informací o soutěži Cyber Readinnes a možnost registrace najdete ZDE.

 
  

- PR -

50 (v)tipů paní Teskové #3: Alerty nejsou hlášky na okrasu

a co s nimi dělat, než se z vás stane klikací zombie


V minulém díle jsme si povídali o SIEMu – nástroji, který vezme hromadu logů, protřese je jako zkušený detektiv důkazní materiál a začne hledat vzory, stopy a souvislosti. Nejde jen o to, vědět, že „se něco stalo“. SIEM vám pomáhá pochopit, co přesně, proč, kdy, kde a s čím to souvisí. Je to takový digitální Sherlock Holmes, jen místo dýmky má datové konektory a místo lupy korelační engine.

  

- PR -

Eloquens: e-mailová automatizace s podporou AI

E-mail se stal páteří firemní komunikace a očekává se, že do roku 2026 dosáhne celosvětový počet firemních uživatelů elektronické pošty 4,73 miliardy. E-mail sice umožňuje okamžitou komunikaci napříč organizacemi, ale jeho skutečné náklady jako čas, produktivita a ztracené příležitosti jsou často přehlíženy.