Groupware Kerio i pro telefony BlackBerry

Notifylink_718.jpgSpolečnost Kerio Technologies oznámila uzavření spolupráce s Notify Technology, díky níž mají nyní zákazníci Kerio MailServeru konektivitu i se smartphony značky BlackBerry. Konektivita umožní používat smartphone BlackBerry od společnosti Research In Motion a synchronizovat e-maily, kalendáře, kontakty a úkoly se svým Kerio MailServerem.

Kerio MailServer, zaměřený na potřeby malých a středně velkých podniků, je groupwarový server, který poskytuje e-maily, kontakty, kalendáře a úkoly. Kerio MailServer v sobě obsahuje antivirové a antispamové funkce, zálohování a archivaci a poskytuje komplexní e-mailovou bezpečnost. Notify nabízí řešení NotifyLink pro Kerio ve dvou verzích. První z nich, edice NotifyLink "On-Premise", vyžaduje instalaci za zákazníkovým firewallem a druhá, edice NotifyLink Enterprise “On Demand”, je hostingovou službou společnosti Notify pro organizace všech velikostí, která zásadně omezuje potřebu technické podpory a hardwarové požadavky oproti verzi "On Premise".

 
  

- PR -

Digitalizace, která má smysl:

Úřady mohou nabídnout občanům nový komfort díky vzdálenému nahlížení do spisu


Pojem digitalizace je dnes všudypřítomný – skloňuje se na konferencích, v oficiálních strategiích i ve veřejných diskusích. Jenže digitalizovat nestačí, pokud nové služby nenajdou uplatnění v reálném životě. Právě proto si čím dál více měst a obcí klade otázku, co skutečně usnadní život občanům a zároveň nebude zatěžovat úředníky. Jedním z konkrétních příkladů digitální služby s reálným dopadem jak na komfort občanů, tak efektivitu úřadů je vzdálené nahlížení do správního spisu. To prostřednictvím svého Portálu občana nabízí český tvůrce a dodavatel informačních systémů Gordic.

  

- PR -

Cenou za nečinnost kolem AI bude stagnace a úbytek talentů

V letním dvojčísle IT Systems se intenzivně věnujeme problematice umělé inteligence, která se ve stále širším rozsahu uplatňuje ve firmách i organizacích veřejného sektoru. A to máme zásadní změny stále ještě před sebou, protože většina firem zatím teprve hledá místa, kde efektivně využít AI, a nenechat se přitom strhnout módními trendy.