facebook LinkedIN LinkedIN - follow

WMS podpoří řízení skladu ve společnosti SEPOS

Společnost SEPOS, prodejce dveří a zárubní a výrobce vlastních obložkových zárubní, zahájila proces nasazení nového WMS systému pro svůj sklad hotových výrobků a polotovarů v Jihlavě – Horním Kosově. Konkrétně se jedná o CCV Řízený sklad od společnosti CCV Informační systémy. Nasazení nového WMS (Warehouse Management System) umožní mimo jiné kompletní odstranění papírových dokumentů z celého procesu řízení skladových operací. Uživatelé řešení CCV Řízený sklad rovněž budou mít v každém okamžiku k dispozici celou řadů klíčových údajů – například aktuální stav jakékoli operace nebo skladové množství libovolného výrobku a jeho umístění.



Logickým důsledkem optimalizace veškerých skladových operací je pak zvýšení jejich četnosti v přepočtu na jednoho pracovníka nebo jednotku času a tím zvýšení výkonnosti celého skladu. CCV Řízený sklad dále poskytuje data jak pro hodnocení efektivity jednotlivých procesů, tak motivační podporu pro samotné pracovníky ve skladu. Cílem nasazení nového řešení je mimo jiné také eliminování chybovosti lidského faktoru při příjmu či výdeji zboží.

 

Systém pracuje se širokým sortimentem, který čítá 300 až 400 tisíc položek v číselníku. Skladovaný sortiment na skladu představuje desítky tisíc dveří a zárubní, ale také kování, pláště, zámky, materiál z výroby či k úpravě, obaly, spotřební materiál a další. Kromě centrálního skladu v Jihlavě navíc SEPOS disponuje i vlastními sklady v části ze 17 prodejních středisek, které jsou rozmístěny po území celé ČR.

 

Samozřejmou součástí skladového řešení je i jeho integrace se stávajícím podnikovým informačním systémem Vision32. Vlastní implementace řešení odstartovala v průběhu května 2015, spuštění do ostrého provozu se předpokládá ve třetím čtvrtletí letošního roku.


 
  

- PR -

7 vlastností ERP systému, které dělají uživatelům radost

Kdy je ovládání ERP systému poho­dl­né? Když mohou jeho uživatelé snadno a efektivně pracovat s potřebnými funkcemi a informacemi bez zbytečných obtíží. Tím se zvýší produktivita jejich práce, omezí se chybovost a firma poroste.

  

- PR -

Unicorn Systems podpořil Pluxee v přechodu do cloudu

Softwarová firma Unicorn Systems pomohla společnosti Pluxee (dříve Sodexo Benefity), která se specializuje na oblast zaměstnaneckých benefitů, s přechodem do cloudu. Důvodem této náročné digitální trans­for­mace byla snaha modernizovat IT infrastrukturu společnosti a zvýšit efektivitu jejího podnikání.