facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Logistika, Aktuality -> IT Projekty - 26. 10. 2012

WMS DCIx řídí distribuci KOH-I-NOOR HARDTMUTH

Aimtec se svým logistickým informačním systémem DCIx WMS pro řízení skladů navázal na úspěšný projekt ve společnosti KOH-I-NOOR HARDTMUTH v Českých Budějovicích a nasazuje řešení také v pelhřimovském distribučním centru KOH-I-NOOR HARDTMUTH Trade. DCIx WMS od Aimtecu detailně pokrývá v distribučním centru procesy od příjmu zboží, včetně kontroly kvality a zadržení neshodného zboží, přes jeho zaskladnění až po expedici ke konečným zákazníkům. Pomocí DCIx WMS lze provádět velké roční inventury skladu na bázi čárových kódů, stejně tak jako průběžné kdykoli během roku pouze nad částí skladu. Součástí dodávky je i HW zařízení v podobě mobilních terminálů Motorola. DCIx WMS je integrován na podnikový informační systém BYZNYS.



Řešení pro řízení distribučního centra DCIx WMS pomůže společnosti KOH-I-NOOR HARDTMUTH Trade získat okamžitou dostupnost informací o zásobách na skladu a o jednotlivých skladových pohybech. Dojde zároveň k optimalizaci skladových ploch a ke snížení množství lidských vstupů, což bude mít za následek eliminaci množství chyb. Dalším cílem je rovněž kontrola dodržování metod FIFO a FEFO na expedici. Díky využití jednotného informačního systému DCIx WMS bude zajištěno, že všechny procesy expediční logistiky, včetně výstupních dokumentů a etiket, budou mít jednotnou podobu jak pro zákazníka, tak i pro sesterské společnosti KOH-I-NOOR HARDTMUTH.

 

Projekt implementace logistického informačního systému DCIx WMS odstartoval v Pelhřimově v polovině června 2012. Od října běží ostrý provoz.


 
Axis Talk 2021
  

- Inzerce -

GFI Unlimited Secure Email: bezpečná elektronická pošta pro malé a střední firmy

Jsou dvě oblasti, které letos budou pro obchodní kontinuitu malých a středních firem (SMB) kriticky důležité: bezpečnost firemních sítí a elektronické pošty. Podle odhadů společnosti GFI Software více než 50 % loňských útoků směřovalo právě na SMB firmy.

  

- Inzerce -

Rostoucí nároky zákazníků nutně vyžadují změnu přístupu firem

Accenture Interactive přichází s modelem Business of Experience


Pandemie změnila struk­tu­ru všeho, co za­ží­vá­me: jak a co na­ku­pu­je­me, kdy a kde pra­cu­je­me, způsob, jakým ko­mu­ni­ku­je­me i spo­lu­pra­cu­je­me. Vzniká tak po­tře­ba za­mě­řit se na pro­duk­ty, služby, značky a jejich roli v životě zá­kaz­ní­ků i za­měst­nan­ců.

Helios
- inzerce -