United Bakeries zefektivnily proces objednávek

Minerva ČR oznamuje, že předala do používání United Bakeries elektronický obchod - B2B portál, který ještě více zefektivnil proces příjímání objednávek. V roce 2010 spustily United Bakeries nové call centrum výrazně urychlující zpracování objednávek, větší operativnost zakázek, snížení chybovosti a celkovou úsporu kapacit. B2B webový portál je vedle call centra dalším zautomatizovaným prodejním kanálem, se kterým United Bakeries pracují a rozdělují tak celkový příjem objednávek činící cca 10 000 objednávek denně na více prodejních kanálů. B2B využívají například prodejny s připojením na internet, kde rychle a snadno provedou objednávku bez telefonátů.



Díky přímému přístupu B2B do databáze QAD Enterprise Applications je možné provádět online ocenění zakázek s využitím jednotných pravidel nebo zobrazovat aktuální objednávky, historii prodeje, přehledy vratek a reklamací zákazníka. Zákazníci si mohou vytvořit vlastní skupinu oblíbených výrobků, které pravidelně objednávají. Zákazníci si vybírají zboží v několika režimech. Pracují s katalogem grafickým, textovým nebo přímo zadávají číselné kódy výrobků. Samozřejmostí je sledování stavu všech zakázek. Navíc si mohou vytvořit vzory objednávek na jednotlivé dny v týdnu a ty pak využít k rychlejší tvorbě objednávky na další dny.

 

B2B ve své funkcionalitě zahrnuje přímo i prvky CRM řešení. V modulu Průzkum trhu získává United Bakeries sběr i vyhodnocení odpovědí formou tabulky či grafu. Aplikace podporuje až šest jazykových verzí současně. B2B portál využívá data z ERP systému QAD EA. United Bakeries používají ve všech svých provozech jediný ERP systém QAD EA pokrývající komplexně veškeré podnikové procesy přes finance, výrobu a logistiku.


 
  

- PR -

AI mění pravidla hry

Zatímco v minulém vydání IT Systems jsme se dívali na IT především z perspektivy průmyslu, obsah čísla 10 je mnohem pestřejší. Zaměřili jsme se například na vývoj v oblasti e-commerce, která patřila vždy mezi velmi progresivní z hlediska adopce nových technologií. Není divu v tak silně konkurenčním prostředí, kde je potřeba na každý podnět či změnu velmi rychle reagovat. A právě nyní se ve světě online nakupování rodí opravdu zásadní proměna. Přichází s nástupem umělé inteligence a má potenciál změnit samotnou podstatu, jak lidé nakupují, jak značky soutěží a jak budou fungovat e-shopy budoucnosti.

  

- PR -

MawisUtility: 15 let digitální podpory stavebního řízení

Získat stavební povolení v České republice znamená projít řadou kroků, jejichž součástí je i vyjádření správců dopravní a technické infrastruktury k existenci jejich sítí na území plánované stavby. Tento proces je pro stavebníky často složitý, časově náročný a administrativně zatěžující. Již více než 15 let zde ale existuje digitální nástroj, který tento krok výrazně usnadňuje – služba MawisUtility.