United Bakeries zefektivnily proces objednávek

Minerva ČR oznamuje, že předala do používání United Bakeries elektronický obchod - B2B portál, který ještě více zefektivnil proces příjímání objednávek. V roce 2010 spustily United Bakeries nové call centrum výrazně urychlující zpracování objednávek, větší operativnost zakázek, snížení chybovosti a celkovou úsporu kapacit. B2B webový portál je vedle call centra dalším zautomatizovaným prodejním kanálem, se kterým United Bakeries pracují a rozdělují tak celkový příjem objednávek činící cca 10 000 objednávek denně na více prodejních kanálů. B2B využívají například prodejny s připojením na internet, kde rychle a snadno provedou objednávku bez telefonátů.



Díky přímému přístupu B2B do databáze QAD Enterprise Applications je možné provádět online ocenění zakázek s využitím jednotných pravidel nebo zobrazovat aktuální objednávky, historii prodeje, přehledy vratek a reklamací zákazníka. Zákazníci si mohou vytvořit vlastní skupinu oblíbených výrobků, které pravidelně objednávají. Zákazníci si vybírají zboží v několika režimech. Pracují s katalogem grafickým, textovým nebo přímo zadávají číselné kódy výrobků. Samozřejmostí je sledování stavu všech zakázek. Navíc si mohou vytvořit vzory objednávek na jednotlivé dny v týdnu a ty pak využít k rychlejší tvorbě objednávky na další dny.

 

B2B ve své funkcionalitě zahrnuje přímo i prvky CRM řešení. V modulu Průzkum trhu získává United Bakeries sběr i vyhodnocení odpovědí formou tabulky či grafu. Aplikace podporuje až šest jazykových verzí současně. B2B portál využívá data z ERP systému QAD EA. United Bakeries používají ve všech svých provozech jediný ERP systém QAD EA pokrývající komplexně veškeré podnikové procesy přes finance, výrobu a logistiku.


 
  

- PR -

Veolia pomáhá obcím v boji se suchem

a díky systému GIST Aplikace dokáže také lépe čelit povodním


Společnost Veolia pracuje již řadu let na projektu řízení propojených vodovodních soustav v Česku. Její systém chytrých dispečinků umožňuje obcím redistribuci upravené vody do lokalit s akutním nedostatkem. Jde o příklad projektu, který pomáhá bojovat s klimatickou změnou na regionální úrovni. Součástí softwarového řešení chytrých dispečinků je také Povodňový informační systém vyvinutý ve spolupráci společností Středočeské vodárny a GIST Consulting. Povodňový informační systém funguje jako modul platformy GIST Aplikace.

  

- PR -

Digitální služby veřejné správy:

Jednotný design pro snazší orientaci občanů


V dnešní digitální době jsou portály občana klíčovým nástrojem pro jednoduchou a bezpečnou komunikaci s úřady. Jedním z nejpoužívanějších mezi českými organizacemi je Portál občana od společnosti Gordic, který je od počátku vyvíjen v souladu se standardy digitálních služeb české veřejné správy. Nyní se Portál občana přizpůsobuje nejnovější verzi design systému gov.cz, čímž se jeho prostředí ještě více sjednocuje s centrálními portály a weby ministerstev. Občanům tak nabízí větší komfort a srozumitelnost při každodenním využívání.