facebook LinkedIN LinkedIN - follow

United Bakeries zefektivnily proces objednávek

Minerva ČR oznamuje, že předala do používání United Bakeries elektronický obchod - B2B portál, který ještě více zefektivnil proces příjímání objednávek. V roce 2010 spustily United Bakeries nové call centrum výrazně urychlující zpracování objednávek, větší operativnost zakázek, snížení chybovosti a celkovou úsporu kapacit. B2B webový portál je vedle call centra dalším zautomatizovaným prodejním kanálem, se kterým United Bakeries pracují a rozdělují tak celkový příjem objednávek činící cca 10 000 objednávek denně na více prodejních kanálů. B2B využívají například prodejny s připojením na internet, kde rychle a snadno provedou objednávku bez telefonátů.



Díky přímému přístupu B2B do databáze QAD Enterprise Applications je možné provádět online ocenění zakázek s využitím jednotných pravidel nebo zobrazovat aktuální objednávky, historii prodeje, přehledy vratek a reklamací zákazníka. Zákazníci si mohou vytvořit vlastní skupinu oblíbených výrobků, které pravidelně objednávají. Zákazníci si vybírají zboží v několika režimech. Pracují s katalogem grafickým, textovým nebo přímo zadávají číselné kódy výrobků. Samozřejmostí je sledování stavu všech zakázek. Navíc si mohou vytvořit vzory objednávek na jednotlivé dny v týdnu a ty pak využít k rychlejší tvorbě objednávky na další dny.

 

B2B ve své funkcionalitě zahrnuje přímo i prvky CRM řešení. V modulu Průzkum trhu získává United Bakeries sběr i vyhodnocení odpovědí formou tabulky či grafu. Aplikace podporuje až šest jazykových verzí současně. B2B portál využívá data z ERP systému QAD EA. United Bakeries používají ve všech svých provozech jediný ERP systém QAD EA pokrývající komplexně veškeré podnikové procesy přes finance, výrobu a logistiku.


 
  

- PR -

11 reálných příběhů IT manažerů:

Jak zvládli SaaS, kyberbezpečnost i automatizaci


AID2025IT manažeři napříč organizacemi dnes řeší podobné výzvy: jak zvládnout přechod na SaaS, zvýšit úroveň kyberbezpečnosti, automatizovat procesy a mít přehled o IT majetku, aniž by museli zavádět složité postupy. Zajímá vás, jak to v praxi zvládají ostatní?

  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.