- Přehledy IS
- APS (25)
- BPM - procesní řízení (23)
- Cloud computing (IaaS) (10)
- Cloud computing (SaaS) (31)
- CRM (52)
- DMS/ECM - správa dokumentů (20)
- EAM (17)
- Ekonomické systémy (68)
- ERP (75)
- HRM (28)
- ITSM (6)
- MES (33)
- Řízení výroby (36)
- WMS (28)
- Dodavatelé IT služeb a řešení
- Datová centra (25)
- Dodavatelé CAD/CAM/PLM/BIM... (41)
- Dodavatelé CRM (38)
- Dodavatelé DW-BI (50)
- Dodavatelé ERP (66)
- Informační bezpečnost (48)
- IT řešení pro logistiku (51)
- IT řešení pro stavebnictví (26)
- Řešení pro veřejný a státní sektor (27)


















![]() | Přihlaste se k odběru zpravodaje SystemNEWS na LinkedIn, který každý týden přináší výběr článků z oblasti podnikové informatiky | |
![]() | ||
United Bakeries zefektivnily proces objednávek
Minerva ČR oznamuje, že předala do používání United Bakeries elektronický obchod - B2B portál, který ještě více zefektivnil proces příjímání objednávek. V roce 2010 spustily United Bakeries nové call centrum výrazně urychlující zpracování objednávek, větší operativnost zakázek, snížení chybovosti a celkovou úsporu kapacit. B2B webový portál je vedle call centra dalším zautomatizovaným prodejním kanálem, se kterým United Bakeries pracují a rozdělují tak celkový příjem objednávek činící cca 10 000 objednávek denně na více prodejních kanálů. B2B využívají například prodejny s připojením na internet, kde rychle a snadno provedou objednávku bez telefonátů.


Díky přímému přístupu B2B do databáze QAD Enterprise Applications je možné provádět online ocenění zakázek s využitím jednotných pravidel nebo zobrazovat aktuální objednávky, historii prodeje, přehledy vratek a reklamací zákazníka. Zákazníci si mohou vytvořit vlastní skupinu oblíbených výrobků, které pravidelně objednávají. Zákazníci si vybírají zboží v několika režimech. Pracují s katalogem grafickým, textovým nebo přímo zadávají číselné kódy výrobků. Samozřejmostí je sledování stavu všech zakázek. Navíc si mohou vytvořit vzory objednávek na jednotlivé dny v týdnu a ty pak využít k rychlejší tvorbě objednávky na další dny.
B2B ve své funkcionalitě zahrnuje přímo i prvky CRM řešení. V modulu Průzkum trhu získává United Bakeries sběr i vyhodnocení odpovědí formou tabulky či grafu. Aplikace podporuje až šest jazykových verzí současně. B2B portál využívá data z ERP systému QAD EA. United Bakeries používají ve všech svých provozech jediný ERP systém QAD EA pokrývající komplexně veškeré podnikové procesy přes finance, výrobu a logistiku.
19.6. | ITeuro Solution Day 2025 |
23.9. | PragVue 2025 |
1.10. | Cyber Attacks 2025 |
21.10. | Bezpečnosť a dostupnosť dát 2025 |
11.11. | Umělá inteligence v IT infrastruktuře 2025 |
Formulář pro přidání akce
18.6. | Webinář: Jak optimalizovat nákupní procesy s Odoo? |
29.9. | The Massive IoT Conference |