facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT Projekty - 14. 10. 2013

Olymptoy využívá řešení DCIx WMS

Společnost Aimtec nasadila své řešení DCIx WMS pro řízení logistických procesů ve skladu firmy Olymptoy v Nehvizdech. Přednastavený logistický systém DCIx WMS pokrývá procesy při příjmu zboží a to v obou případech při příjmu nakupovaného a rovněž vráceného zboží z prodejen. Dále se jedná o zaskladnění a přeskladnění zboží, při kterém jsou podporovány také činnosti rozdělení nebo sloučení jednotlivých balení. Doplňování do vychystávací zóny probíhá na základě metody FIFO. Důležitým prvkem je kvalita. Systém DCIx WMS zadrží zboží, pokud je shledáno jako vadné a není možné jej expedovat. K postupnému vychystávání a dodávce zboží zákazníkům společnosti Olymptoy přispívají řízené procesy vychystávání a expedice.



Inventurní transakce je možné provádět v případě, že je inventura založena v systému. DCIx WMS podporuje i tzv. rychlou inventuru, kdy není potřeba předem inventuru definovat. Tato inventura slouží k rychlému srovnání množství a pozice balení. Projekt byl také rozšířen o vytvoření a tisk hromadných výdejek, společnou přípravu, zabalení a expedici zboží.

 

Společnost Olymptoy dodává hračky do obchodních řetězců v České republice. Současně přijímá společnost 160 objednávek z e-shopů denně. Ve většině těchto případů se jedná o kusové zásilky, proto je nutné objednávky ve WMS systému seskupit a najít optimální trasu pro skladníka.

 

Aimtec v tomto projektu spolupracoval s firmou STOW ČR, která poskytuje komplexní řešení v oblasti logistiky. Společnost Stow vyrábí a dodává různé regálových systémů od prostých statických regálů přes mobilní regály vlastní konstrukce až po vysoce sofistikované automatizované sklady.


 
  

- PR -

iQsub Technologies díky Odoo zefektivnilo výrobu a řízení firmy

Česká společnost iQsub Technologies se specializuje na vývoj a výrobu špičkového potápěčského vybavení, včetně dýchacích přístrojů a odolných pouzder pro kamery GoPro do extrémních podmínek. Se zákazníky po celém světě a nejvyššími požadavky na kvalitu a spolehlivost potřebovala moderní a efektivní řízení svých firemních procesů.

  

- PR -

Jak zajistit vzornou docházku u zaměstnanců v terénu?

Díky digitalizované evidenci do­cház­ky, která snižuje admi­ni­stra­tiv­ní zátěž personalistů a eliminuje nepoctivé praktiky zaměstnanců, můžete ušetřit až statisíce korun ročně. Pozdní příchody, dřívější odchody, půjčování kartiček nebo čipů, falešné přesčasy nebo evidence příchodu či odchodu na nesprávném místě — to vše se negativně projeví na výši vašich mzdových nákladů.