SOFTIP rozšiřuje nabídku pro obchodníky

Společnost SOFTIP rozšiřuje své aktivity v oblasti malo a velkoobchodu. Důkazem jsou podpisy partnerských smluv se společnostmi NRSYS a AN systems. Prvním řešením vyvíjeným firmou NRSYS je systém NAUTILUS, nástroj určený pro velkoobchod. Má za úkol řídit všechny procesy, které v obchodní organizaci probíhají, od zakázek, prodeje, marketingu až po finální vyhodnocení. Jeho modulární uspořádání umožňuje zákazníkovi vybrat si ty nástroje, které skutečně potřebuje. Nástavbou Nautilus je KOS - kasovní obchodní systém, určený pro centrální řízenou síť prodejen.



Pro maloobchodní provoz od jednotlivých obchodů až po hypermarkety je vhodný balíček AMADEUS. V něm si zákazník vybírá nástroje dle svých potřeb od běžných prvků jako jsou pokladní operace typu platba hotovostní, platební kartou, šekem, cizí měnou, přes storno, vrácení zboží, až po řešení na podporu věrnostního systému, košíkový a váhového systému. Dostupný je i Verifikátor cen, elektronických cenovek, práce s dotykovými displeji a pod.

 

Řešení společnosti AN systems zkvalitňuje technologii přístupu k informacím a datům. Umožní jejich centrální správu, ale snadnou dostupnost pomocí internetu. Jde o komplexní nástroj splňující speciální požadavky prodejců v oblasti prodeje módního zboží a textilu, obuvi či sportovních potřeb. Vhodný je i pro potraviny, domácí potřeby, knihy, papírnictví, drogerie, nábytek, stavebniny a provozu obdobného charakteru. V systému je zabudován i modul pro e-shop a modul určený pro využití mobilních zařízení.


 
  

- PR -

DORA a NIS2: Digitální odolnost dodavatelského řetězce

Současná společnost je bezprecedentně závislá na digitálních technologiích. Tato závislost, a s ní spojená systémová propojenost mezi subjekty v kritických sektorech, tvoří nové zranitelné místo celého evropského digitálního ekosystému. Evropská unie na tuto výzvu reaguje sérií opatření, z nichž nejdůležitější jsou nařízení DORA  a směrnice NIS2. Tyto regulace nepředstavují pouhé kosmetické úpravy pravidel, ale zavádí povinnost digitální odolnosti a posouvají kybernetickou bezpečnost z IT oddělení na úroveň strategického řízení.

  

- PR -

Lék na konkurenceschopnost při prodeji na internetu

Výběr a nákup zboží na internetu je dnes zcela běžnou záležitostí. V Evropě touto cestou nakupuje většina zákazníků, a proto se obchodníci snaží, aby bylo vše jednodušší, přehlednější a pokud možno na míru každému zákazníkovi. Nabízení zboží statickým obrázkem s krátkým popisem už nestačí – lidé chtějí vidět výrobky co nejrealističtěji, otáčet je, zkoušet barvy, případně umisťovat vybraný artikl do prostoru a mít z nákupu dobrý pocit.