facebook
Logistika, Aktuality -> IT Projekty - 25. 1. 2016 13:44

Multitoys.cz zrychlil výdej zboží díky Instantnímu skladu

Multitoys | instantní skladZcela zásadní vliv na rychlost výdeje zboží ze skladu a více než 75% úsporu času při přípravě podkladů pro vyskladnění a naskladnění přineslo nasazení WMS řešení Instantní sklad v internetovém obchodě Multitoys.cz. Instantní sklad je řešení pro řízení logistických procesů, které je dostupné formou služby na cloudové platformě Microsoft Azure.
 


Soutěž - reproduktory Trust

Výrobcem a dodavatelem řešení Instantní sklad je společnost CCV Informační systémy. Nasazení řešení ve společnosti Multitoys.cz bylo velmi rychlé, společnost CCV zde zvládla vše za jediný den. Součástí implementace přitom bylo i označení veškerých pozic ve skladu a zprovoznění čteček čárových kódů. Díky propojení e-shopu a Instantního skladu došlo k okamžitému zahájení předávání informací k vyskladnění a tedy i zcela zásadnímu zefektivnění tohoto procesu. K plnohodnotnému řízení skladu a vyřešení nahromaděných problémů bylo v Multitoys.cz třeba provést pouze vstupní inventuru.

Zásadní zlepšení klíčových parametrů skladovacích procesů tedy nastalo prakticky okamžitě. Již pátý den od uzavření smlouvy totiž dostávali skladníci ve společnosti Multitoys.cz pokyny automaticky přímo z e-shopu do jejich mobilní čtečky, která přesně určovala jaké zboží a odkud je třeba vyskladnit. Management internetového obchodu navíc získal možnost sledovat reálný stav veškerého zboží na skladě a jeho pohyby jako je příjem, výdej nebo přesun.

Zaměstnanci obchodu navíc mají dokonalý přehled o dostupnosti zboží, což se dále pozitivně projevuje v počtu realizovaných objednávek. Pro nakupující jsou totiž informace o okamžité dostupnosti jedním z nejdůležitějších parametrů.

Instantní sklad je řešení skladové evidence, které poskytuje on-line přehled o stavu uloženého zboží a jeho pohybech ve skladu. Řešení je poskytováno formou služby (Software as a Service) a ke službě je tak možné se přihlásit kdykoliv a kdekoliv s pomocí internetového prohlížeče. Řešení je uplatnitelné nezávisle na podnikovém informačním systému (ERP). Odpadá tedy nutnost hardwarové instalace a systémové implementace, nicméně v případě požadavku zákazníka lze integraci s ERP systémem provést.

Mezi základní funkce Instantního skladu patří:

  • poziční naskladnění a vychystávání zboží
  • grafické zobrazení skladových prostor
  • přesná adresace uloženého zboží a identifiace jeho pohybů
  • operace se zbožím, skladová inventura, reporting
  • evidence GTIN (dříve EAN), výrobního čísla, sériového čísla
  • správa katalogu zboží
  • přístup ke správě skladu s pomocí mobilního zařízení
  • hromadné importy a exporty objednávek
  • EDI komunikátor – odesílání/příjem EDI zpráv

Václav Kameníček, ředitel divize, která se stará o výzkum a inovace ve společnosti CCV Informační systémy popsal vlastnosti a další vývoj řešení Instantní sklad takto: „Naším cílem je rozvíjet Instantní sklad tak, aby dokázal zefektivnit skladové hospodářství co nejrychleji od okamžiku nasazení. Nové funkce, jako například řízení vychystávání podle priorit včetně optimalizace tras pro vyskladňování zboží nebo přehledná vizualizace stavu zásob proto posouvají snadnou nastavitelnost systému zase o kus dále.“


 
  

- Inzerce -

Roboti, chatboti, blockchain a štíhlé IT

Nenechte si ujít nové vydání časopisu IT Systems


IT Systems 1-2/2018Do nového roku vstupujeme jako obvykle dvojčíslem, do kterého jsme opět připravili pestrou nabídku témat, mezi nimiž bych chtěl upozornit především na chatboty. Aplikace, které dokáží autonomně komunikovat se zákazníkem nebo například uchazečem o práci, se totiž velmi rychle prosazují v mnoha odvětvích.

  

- Inzerce -

Implementoval GDPR za 2 dny!

Manažer e-shopu říká – to zvládnete také


xGDPR ExpressCelá řada menších firem v těchto dnech řeší jak zavést do praxe nové nařízení o ochraně osobních údajů, známé pod zkratkou GDPR. Nařízení je platné k 25. 5. 2018.