facebook LinkedIN LinkedIN - follow

AIMTEC zavedl WMS ve společnosti el nino parfum

Společnost el nino parfum, internetový prodejce parfémů a kosmetiky, řídí nově své sklady pomocí logistického systému DCIxWMS od společnosti AIMTEC. Společnost expeduje denně ze svého skladu v Nové Pace tisíce balení se zbožím v rozmanité velikosti. Neustálý růst firmy dovedl zástupce k myšlence najít pružné řešení pro řízení skladů a logistiky, které by pokrylo procesy od příjmu zboží, přes jeho zaskladnění na předem stanovené pozice, až po následnou expedici k zákazníkovi. V el nino parfum zároveň uvažovali o napojení WMS na automatické zakladače Kardex. Mezi dodavateli WMS systémů si vybrali společnost AIMTEC s řešením DCIxWMS.



Projekt nasazení nového WMS v el nino parfum zahájila společnost AIMTEC 1. září 2015. Po analýze a návrhu procesů připravila systém DCIxWMS včetně požadavků zákazníka na hardwarové vybavení a proškolení klíčových uživatelů. Spuštění systému do ostrého provozu se uskutečnilo 21 dnů po startu. Standardní délka implementace, která obvykle trvá 3 měsíce, tak byla zkrácena o 75 %. Díky novému řešení DCIxWMS bude expedice výrobků v el nino parfum rychlejší a sníží se riziko chybovosti zaměstnanců.

Spolupráce mezi oběma společnostmi tímto projektem nekončí. V lednu 2016 začne navazující fáze, během které dojde k nastavení specifických expedičních procesů, zaskladnění pomocí manipulačních jednotek a integraci na technologie Kardex a stávající ERP systém ABRA.


 
  

- PR -

Synology ActiveProtect

Integrované řešení pro správu a ochranu podnikových dat


ActiveProtect je nová řada zařízení a integrované řešení pro správu a ochranu podnikových dat, které společnost Synology uvedla na trh v úvodu letošního roku. ActiveProtect integruje podnikový zálohovací software, server a úložiště záloh do jednoho řešení, což výrazně zjednodušuje správu a ochranu dat.

  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.