Svět informatiky ve finančnictví představí trendy v práci s informacemi

Již čtvrtý ročník konference Svět informatiky ve finančnictví se uskuteční 7. října v pražském Konferenčním centru City. Středem zájmu letos budou nejnovější trendy v práci s daty a informacemi, bezpečnost datového provozu, ale také infrastruktura datových center nebo zvyšování kvality péče služeb a péče o zákazníky. Registrace je již otevřena, vstup na konferenci je zdarma.



Právě nejnovější trendy v práci s daty představí Jan Chalas ze společnosti IMPER CZ. Na příkladech ukáže, jak lze v praxi zefektivnit interní procesy správným vyhodnocením dat. Na práci s interními daty se soustředí zástupci společnosti Simplity, kteří se zaměří na Business Information Modeling (BIM). BIM je klíčovým prvkem realizace projektů v oblasti DWH a BI a dokáže efektivně realizovat projekty stavby a rozvoje datových skladů.

 

Do třetice na téma data vystoupí Martin Pavlica ze společnosti Intelligent Markets s prezentací „Recept na úspěch: maximálně vytěžit data klientů“. V té objasní, jak pomocí technologií rozkrýt principy chování zákazníků, jejich myšlení a ukáže, kudy by měla banka v přístupu ke klientovi optimálně jít.

 

Bezpečnostní témata rozeberou zástupci společností Invea-Tech, Deloitte Technology Consulting a System4u. Novinky v oblasti profesionálních řešení pro datová centra představí Václav Míka za společnosti APC by Schneider Electric, který též seznámí návštěvníky se zcela novou řadou záložních zdrojů APC Smart-UPS On-Line. Konferenci uzavře Milan Sochořovský ze společnosti Webcom s přednáškou Efektivní péče o zákazníky. Stěžejními tématy příspěvku budou podpora akvizičního procesu, péče o zákazníky, retence klienta.

 

Odborné přednášky budou doplněny výstavním prostorem a možností konzultací se všemi partnery konference. Registrace je již otevřena, vstup na konferenci je zdarma. Podrobný program, spolu s registračním formulářem a profily partnerů konference, naleznete na financnictvi.expo-net.cz.

 

 

 


 
  

- PR -

Phoenix a BENU lékárny sjednotily komunikaci s více než 430 pobočkami díky ALVAO

Společnost PHOENIX lékárenský velkoobchod, s.r.o., provozující síť lékáren BENU, potřebovala zjednodušit a sjednotit komunikaci mezi centrálou a lékárnami. Implementací ALVAO Service Desk a Asset Management získala přehledné řešení pro správu požadavků i majetku, které přineslo rychlejší komunikaci, vyšší efektivitu a lepší podporu napříč celou organizací.

  

- PR -

Digitální služby veřejné správy:

Jednotný design pro snazší orientaci občanů


V dnešní digitální době jsou portály občana klíčovým nástrojem pro jednoduchou a bezpečnou komunikaci s úřady. Jedním z nejpoužívanějších mezi českými organizacemi je Portál občana od společnosti Gordic, který je od počátku vyvíjen v souladu se standardy digitálních služeb české veřejné správy. Nyní se Portál občana přizpůsobuje nejnovější verzi design systému gov.cz, čímž se jeho prostředí ještě více sjednocuje s centrálními portály a weby ministerstev. Občanům tak nabízí větší komfort a srozumitelnost při každodenním využívání.