SAP opět dosáhl dvojciferného růstu

sap_busines.jpgSpolečnost SAP oznámila hospodářské výsledky za rok 2006 včetně výsledků hospodaření za poslední čtvrtletí uplynulého roku. SAP měl loni příjmy z prodeje software ve výši 3,1 miliardy eur (v roce 2005 to bylo 2,8 miliardy eur), což v meziročním srovnání znamená růst o 10 procent. Při konstantním kurzu příjmy z prodeje software vzrostly o 12 procent. Celkové příjmy společnosti v roce 2006 činily 9,4 miliardy eur (v roce 2005 8,5 miliard eur), což v meziročním srovnání představuje růst o 10 procent (při konstantním kurzu je růst 11 procent). Celkové příjmy společnosti ve čtvrtém čtvrtletí 2006 činily 3,0 miliardy eur (v roce 2004 to bylo 2,8 miliardy), to představuje v meziročním srovnání růst o 7 procent.

V České republice společnost SAP v loňském roce znovu potvrdila své postavení dodavatele podnikových aplikací, a to v segmentu malých i velkých firem. Za výrazným růstem stojí zejména úspěšná řešení pro malé a střední firmy. Řešení SAP loni nakoupily firmy ze všech odvětví ekonomiky a veřejné správy. Mezi nové zákazníky se zařadily například firmy Production Sito, Austria Handelsgesellschaft, ZZN Pardubice, Onduline - stavební materiály a mnoho dalších. Mezi největší projekty za loňský rok patří řešení pro Letiště Praha. K nejdůležitějším událostem za uplynulý rok v České republice se řadí splátkový způsob financování nákupu softwaru od SAP, překročení první stovky zákazníků SAP Business One a nebo otevření nového regionálního centra vývoje odvětvových řešení pro malé a střední firmy a organizace v Praze.

 
  

- PR -

Phoenix a BENU lékárny sjednotily komunikaci s více než 430 pobočkami díky ALVAO

Společnost PHOENIX lékárenský velkoobchod, s.r.o., provozující síť lékáren BENU, potřebovala zjednodušit a sjednotit komunikaci mezi centrálou a lékárnami. Implementací ALVAO Service Desk a Asset Management získala přehledné řešení pro správu požadavků i majetku, které přineslo rychlejší komunikaci, vyšší efektivitu a lepší podporu napříč celou organizací.

  

- PR -

Digitální služby veřejné správy:

Jednotný design pro snazší orientaci občanů


V dnešní digitální době jsou portály občana klíčovým nástrojem pro jednoduchou a bezpečnou komunikaci s úřady. Jedním z nejpoužívanějších mezi českými organizacemi je Portál občana od společnosti Gordic, který je od počátku vyvíjen v souladu se standardy digitálních služeb české veřejné správy. Nyní se Portál občana přizpůsobuje nejnovější verzi design systému gov.cz, čímž se jeho prostředí ještě více sjednocuje s centrálními portály a weby ministerstev. Občanům tak nabízí větší komfort a srozumitelnost při každodenním využívání.