facebook LinkedIN LinkedIN - follow

Prodej české verze Windows Vista a Office 2007 zahájen

prodMS709.jpgPoslední únorový den se dočkali všichni zájemci o českou verzi nového operačního systému Windows Vista a sady kancelářských aplikací Microsoft Office 2007. Microsoft zahájil prodej Windows Vista a Microsoft Office 2007 v českém jazyce netradičně. V následujících dnech se 70 zaměstnanců včetně managementu společnosti rozjede do obchodních center po celé České republice a budou nové lokalizované produkty prodávat přímo zákazníkům. První kopie obou produktů však získalo přímo z rukou ředitele Microsoftu Michala Čupy a za účasti náměstka ministryně školství, mládeže a tělovýchovy České republiky Centrum moderních technologií ve škole při Střední průmyslové škole Na Třebešíně.

Rozhodnutí předat první Windows Vista a Office 2007 právě tomuto Centru dokládá důležitost, již Microsoft přikládá rozvoji informační vzdělanosti v České republice. Do oblasti školství společnost v rámci programu Partneři ve vzdělávání investovala od ledna 2004 do února 2007 téměř 1,5 miliardy českých korun. Česká verze Windows Vista vznikala více než dvanáct měsíců. Lokalizace nové generace Windows zahrnuje překlad 2 100 000 slov přímo v operačním systému, a dalších 1 300 000 slov v souborech nápovědy. Na testování se podílelo více než 14 000 odborníků a uživatelů.

 
  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.

  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.