facebook LinkedIN LinkedIN - follow

Helios Red ve výrobě razítek

sedin711.jpg Firma Sedin je výrobcem razítek Trodat v ČR s použitím laserové technologie a současně pracuje také s digitálními i ofsetovými tiskárnami. Pracovníci Sedinu používají pro objednávání vlastní specializovaný software SSZ (Stránky Stálých Zákazníků). Speciální internetová aplikace obsahuje vzory razítek a vizitek zákazníků, kteří si již u firmy někdy objednali. Sedin využívá samozřejmě i další aplikace, například WebObjects.

Do loňského roku zaměstnanci pracovali také s vlastním účetním softwarem, vytvořeným pro platformu Macintosh. Vzhledem k nutnosti přechodu na PC i vzhledem k nedostatečně vyřešenému skladovému hospodářství v původním systému se management firmy rozhodl zakoupit ekonomický software od specializovaného dodavatele. Výběr proběhl na základě vyzkoušení demoverzí produktů několika dodavatelů a rozhodnutí padlo na ekonomický systém Helios Red. Začátkem listopadu 2006 byla podepsána mezi společnostmi Sedin a LCS kupní smlouva. Implementace proběhla uspokojivě, a to i přes to, že současně s ní byla realizována výměna počítačů Mac za PC. V současné době jsou zde instalovány moduly Fakturace, Majetky, Mzdy a personalistika do 100 zaměstnanců, Nákup a prodej (oběh zboží), Pokladní prodej (maloprodej), Sklady, Podvojné účetnictví, Bankovní operace pro 10 uživatelů, Obchodní partneři a Zápočty. Od ledna 2007 – v souvislosti s počátkem nového účetního roku - začali pracovníci Sedinu nový systém používat.

 
  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.

  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.