facebook LinkedIN LinkedIN - follow

DUNA ve verzi 2013.1 s novými nástroji

Společnost TILL CONSULT uvolnila na konci prosince 2012 další verzi systému DUNA, do které vložila nové nástroje pro manažery, majitele firem a obchodníky. Verze rovněž obsahuje potřebné úpravy související s novelami daňových zákonů, platných od 1. ledna 2013. DUNA ve verzi pro r. 2013 má čtyři nové nástroje, společně pojmenované jako monitory. Monitor firmy zobrazuje v prvé řadě souhrnné informace jak z účetnictví, tak z obchodních modulů. Součástí Monitoru firmy je i výkaz Casflow v přehledné grafice. Monitor dokladu poskytuje ohodnocení obchodních dokladů z pohledu dosahovaných marží jak za celý doklad, tak za jeho dílčí položky. Monitor odběratele / dodavatele sjednocuje souhrnné číselné údaje za jednoho partnera z různých modulů informačního systému DUNA do jediného formuláře. V neposlední řade je k dispozici ještě i Monitor položky, který umí okamžitě zpřístupnit, zejména pro potřeby obchodníků, nejrůznější pohledy na pohyby skladových položek nebo skupin skladových položek ve vztahu ke konkrétním odběratelům.



Systém DUNA používá řešení, kdy firemní data za jednotlivá účetní období jsou uložena v samostatných databázích. Nový nástroj Import archivních dat dokáže sloučit vybraná obchodní a ekonomická data za více účetních období do jediné databáze, kterou lze importovat např. do Excelu nebo do SQL databáze. Další zpracování pak již závisí na konkrétních potřebách uživatele.

 

Nové vlastnosti pokladen a bankovních účtů v systému DUNA ve verzi 2013.1, kdy každému z těchto subjektů je přímo přidělen analytický účet, případně i způsob číslování dokladů vedou ke zjednodušení nastavení způsobů zápisů nových dokladů a ke snížení jejich chybovosti.

 

Na pohled nevýznamné ale život usnadňující řešení přináší sjednocení způsobů vyhledávání ve všech obchodních modulech, kdy v označení (kód zboží) a v názvu skladové položky můžeme vyhledávat buď inkrementálně zleva nebo podle výskytu zadaného řetězce kdekoliv v označení nebo v názvu.


 
  

- PR -

Unicorn Systems podpořil Pluxee v přechodu do cloudu

Softwarová firma Unicorn Systems pomohla společnosti Pluxee (dříve Sodexo Benefity), která se specializuje na oblast zaměstnaneckých benefitů, s přechodem do cloudu. Důvodem této náročné digitální trans­for­mace byla snaha modernizovat IT infrastrukturu společnosti a zvýšit efektivitu jejího podnikání.

  

- PR -

Signys Logistics: Řízení skladů přes mobilní aplikaci efektivně a online!

Moderní logistika vyžaduje efektivní a spolehlivé řešení pro řízení skladů a sledování zásob. S aplikací Signys Logistics a modu­lem řízených skladů WMS Signys máte na dosah ruky nástroje, které vám umožní zvýšit efektivitu vašich logistických operací a dosáhnout tak co nejvíce optimálního využití zdrojů.