facebook LinkedIN LinkedIN - follow

Globální kompetenční centrum CRM Siebel

crm_siebel_629.jpgSpolečnost TietoEnator zakládá v České republice globální kompetenční centrum pro technologii CRM Siebel (Global Competence Centre - GCC Siebel). Centrum bude zákazníkům TietoEnator v celé Evropě poskytovat konzultační a implementační služby související s přední technologií Siebel pro řízení vztahů se zákazníky. Společnost TietoEnator tak reaguje na vzrůstající poptávku po těchto službách.

Počet odborníků v GCC Siebel se má do konce roku 2006 rozrůst na 30 a do konce roku 2007 na 60. Hlavní část těchto zdrojů bude soustředěna v České republice, část týmu však bude lokalizována i v dalších evropských zemích. TietoEnator má v oblasti CRM hluboké znalosti a zkušenosti získané ze spolupráce s významnými zákazníky zejména z telekomunikačního sektoru, kde je Siebel jednou z nejvyužívanějších platforem CRM. GCC Siebel se bude zaměřovat primárně na telekomunikační operátory, služby centra však budou k dispozici i zákazníkům TietoEnator z jiných segmentů.

 
  

- PR -

Unicorn Systems podpořil Pluxee v přechodu do cloudu

Softwarová firma Unicorn Systems pomohla společnosti Pluxee (dříve Sodexo Benefity), která se specializuje na oblast zaměstnaneckých benefitů, s přechodem do cloudu. Důvodem této náročné digitální trans­for­mace byla snaha modernizovat IT infrastrukturu společnosti a zvýšit efektivitu jejího podnikání.

  

- PR -

7 vlastností ERP systému, které dělají uživatelům radost

Kdy je ovládání ERP systému poho­dl­né? Když mohou jeho uživatelé snadno a efektivně pracovat s potřebnými funkcemi a informacemi bez zbytečných obtíží. Tím se zvýší produktivita jejich práce, omezí se chybovost a firma poroste.