Globální kompetenční centrum CRM Siebel

crm_siebel_629.jpgSpolečnost TietoEnator zakládá v České republice globální kompetenční centrum pro technologii CRM Siebel (Global Competence Centre - GCC Siebel). Centrum bude zákazníkům TietoEnator v celé Evropě poskytovat konzultační a implementační služby související s přední technologií Siebel pro řízení vztahů se zákazníky. Společnost TietoEnator tak reaguje na vzrůstající poptávku po těchto službách.

Počet odborníků v GCC Siebel se má do konce roku 2006 rozrůst na 30 a do konce roku 2007 na 60. Hlavní část těchto zdrojů bude soustředěna v České republice, část týmu však bude lokalizována i v dalších evropských zemích. TietoEnator má v oblasti CRM hluboké znalosti a zkušenosti získané ze spolupráce s významnými zákazníky zejména z telekomunikačního sektoru, kde je Siebel jednou z nejvyužívanějších platforem CRM. GCC Siebel se bude zaměřovat primárně na telekomunikační operátory, služby centra však budou k dispozici i zákazníkům TietoEnator z jiných segmentů.

 
  

- PR -

Lék na konkurenceschopnost při prodeji na internetu

Výběr a nákup zboží na internetu je dnes zcela běžnou záležitostí. V Evropě touto cestou nakupuje většina zákazníků, a proto se obchodníci snaží, aby bylo vše jednodušší, přehlednější a pokud možno na míru každému zákazníkovi. Nabízení zboží statickým obrázkem s krátkým popisem už nestačí – lidé chtějí vidět výrobky co nejrealističtěji, otáčet je, zkoušet barvy, případně umisťovat vybraný artikl do prostoru a mít z nákupu dobrý pocit.

  

- PR -

Informační systém Signys: Komplexní řešení pro efektivní řízení firmy

V dnešní době, kdy digitalizace a automatizace procesů rozhodují o konkurenceschopnosti, je kvalitní informační systém základem úspěchu každé firmy. Informační systém Signys představuje moderní, flexibilní a uživatelsky přívětivé řešení, které dokáže obsáhnout všechny klíčové firemní procesy – od ekonomiky a obchodu, přes skladové hospodářství a výrobu, až po logistiku, CRM a e-commerce.