facebook LinkedIN LinkedIN - follow

Noví obchodní ředitelé v Adastře

KopeckyKysela.jpgAdastra Corporation uvedla dva ze svých dlouholetých pracovníků v obchodní divizi do nových pozic. Jan Kopecký (vlevo) byl jmenován obchodním ředitelem primárně pro oblast pojišťovnictví a veřejné správy. Pavel Kysela byl jmenován obchodním ředitelem pro segmenty bankovnictví a telekomunikací. Oba nově jmenovaní ředitelé jsou zodpovědní za rozšiřování obchodního působení Adastry ve vymezených vertikálách a reportují přímo J. Červinkovi, generálnímu řediteli společnosti Adastra.
Jan Kopecký (1976) patří k dlouholetým zaměstnancům společnosti Adastra, oblastí datových skladů a vývojem softwaru se zabývá přes devět let. Od roku 2006 byl v Adastře zodpovědný za obchodní aktivity v oblasti pojišťovnictví, v níž disponuje pokročilým know-how business procesů. V Adastře začal působit v roce 2001 a v různých rolích (např. senior konzultant, datový architekt, projektový manažer atd.) se zasadil o úspěšné završení řady projektů u takových zákazníků firmy jako Allianz, Cetelem a ING Group. Před příchodem do Adastry pracoval se společnostech Robinson Partners a DCB Actuaries and Consultants. J. Kopecký hraje závodně basketbal za BC Benešov, jeho nejnovějším hobby se stal golf.


Pavel Kysela (1977) pracuje ve společnosti Adastra déle než čtyři roky a během své kariéry zde vystřídal řadu pozic od konzultanta a business analytika přes Business Analyst Managera až po Segment Managera pro telekomunikace. Poslední dva roky se v Adastře věnoval prodeji IT služeb právě do oblasti telekomunikací. P. Kysela se podílel na implementaci řešení z oblasti datových skladů, data miningu a služeb s přidanou hodnotou pro významné klienty Adastry z této oblasti, jako např. pro Vodafone či Telefónicu O2. Před nástupem do Adastry působil ve firmách Automobile Group, LLP Group a Debis IT Services. P. Kysela se ve svém volném čase věnuje sportu, především squashi, který hraje i na soutěžní úrovni.

 
  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.

  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.