Noví obchodní ředitelé v Adastře

KopeckyKysela.jpgAdastra Corporation uvedla dva ze svých dlouholetých pracovníků v obchodní divizi do nových pozic. Jan Kopecký (vlevo) byl jmenován obchodním ředitelem primárně pro oblast pojišťovnictví a veřejné správy. Pavel Kysela byl jmenován obchodním ředitelem pro segmenty bankovnictví a telekomunikací. Oba nově jmenovaní ředitelé jsou zodpovědní za rozšiřování obchodního působení Adastry ve vymezených vertikálách a reportují přímo J. Červinkovi, generálnímu řediteli společnosti Adastra.
Jan Kopecký (1976) patří k dlouholetým zaměstnancům společnosti Adastra, oblastí datových skladů a vývojem softwaru se zabývá přes devět let. Od roku 2006 byl v Adastře zodpovědný za obchodní aktivity v oblasti pojišťovnictví, v níž disponuje pokročilým know-how business procesů. V Adastře začal působit v roce 2001 a v různých rolích (např. senior konzultant, datový architekt, projektový manažer atd.) se zasadil o úspěšné završení řady projektů u takových zákazníků firmy jako Allianz, Cetelem a ING Group. Před příchodem do Adastry pracoval se společnostech Robinson Partners a DCB Actuaries and Consultants. J. Kopecký hraje závodně basketbal za BC Benešov, jeho nejnovějším hobby se stal golf.


Pavel Kysela (1977) pracuje ve společnosti Adastra déle než čtyři roky a během své kariéry zde vystřídal řadu pozic od konzultanta a business analytika přes Business Analyst Managera až po Segment Managera pro telekomunikace. Poslední dva roky se v Adastře věnoval prodeji IT služeb právě do oblasti telekomunikací. P. Kysela se podílel na implementaci řešení z oblasti datových skladů, data miningu a služeb s přidanou hodnotou pro významné klienty Adastry z této oblasti, jako např. pro Vodafone či Telefónicu O2. Před nástupem do Adastry působil ve firmách Automobile Group, LLP Group a Debis IT Services. P. Kysela se ve svém volném čase věnuje sportu, především squashi, který hraje i na soutěžní úrovni.

 
  

- PR -

Lék na konkurenceschopnost při prodeji na internetu

Výběr a nákup zboží na internetu je dnes zcela běžnou záležitostí. V Evropě touto cestou nakupuje většina zákazníků, a proto se obchodníci snaží, aby bylo vše jednodušší, přehlednější a pokud možno na míru každému zákazníkovi. Nabízení zboží statickým obrázkem s krátkým popisem už nestačí – lidé chtějí vidět výrobky co nejrealističtěji, otáčet je, zkoušet barvy, případně umisťovat vybraný artikl do prostoru a mít z nákupu dobrý pocit.

  

- PR -

DORA a NIS2: Digitální odolnost dodavatelského řetězce

Současná společnost je bezprecedentně závislá na digitálních technologiích. Tato závislost, a s ní spojená systémová propojenost mezi subjekty v kritických sektorech, tvoří nové zranitelné místo celého evropského digitálního ekosystému. Evropská unie na tuto výzvu reaguje sérií opatření, z nichž nejdůležitější jsou nařízení DORA  a směrnice NIS2. Tyto regulace nepředstavují pouhé kosmetické úpravy pravidel, ale zavádí povinnost digitální odolnosti a posouvají kybernetickou bezpečnost z IT oddělení na úroveň strategického řízení.