Microsoft a GIST zakládají kompetenční centrum pro BI

Při příležitosti připravovaného uvedení nové generace technologií pro řešení business intelligence (BI), která zahrnuje SQL Server 2008 R2, SharePoint 2010 a Office 2010, zakládají společnosti GIST a Microsoft společné kompetenční centrum BI. Hlavním posláním centra je předat zájemcům zkušenosti, které podpoří trvalé zvyšování efektivnosti jejich řídicích systémů. Kompetenční centrum dále nabídne příležitost otestovat si v praxi nejnovější technologie pro řešení datových skladů a BI. Zájemci si budou moci objednat odborné školení či konzultační den a diskutovat způsoby řešení priorit a postupy implementace včetně testovacího provozu.



Návštěvníci kompetenčního centra pro BI se mohou seznámit s typickými příklady nasazení řešení pro podporu rozhodovacího procesu, především pak s řešeními z oblasti finančního controllingu, reportingu, finančních a datových analýz, plánování či business modelování. Zajímavý pro zákazníky může být také pohled na tato řešení ze specifického vertikálního pohledu, který v rámci centra pokrývá oblast dodavatelského a spotřebního průmyslu, utilit, leasingu, spedice, dopravních podniků, obchodních společností a veřejné správy.

 
  

- PR -

Informační systém Signys: Komplexní řešení pro efektivní řízení firmy

V dnešní době, kdy digitalizace a automatizace procesů rozhodují o konkurenceschopnosti, je kvalitní informační systém základem úspěchu každé firmy. Informační systém Signys představuje moderní, flexibilní a uživatelsky přívětivé řešení, které dokáže obsáhnout všechny klíčové firemní procesy – od ekonomiky a obchodu, přes skladové hospodářství a výrobu, až po logistiku, CRM a e-commerce.

  

- PR -

Lék na konkurenceschopnost při prodeji na internetu

Výběr a nákup zboží na internetu je dnes zcela běžnou záležitostí. V Evropě touto cestou nakupuje většina zákazníků, a proto se obchodníci snaží, aby bylo vše jednodušší, přehlednější a pokud možno na míru každému zákazníkovi. Nabízení zboží statickým obrázkem s krátkým popisem už nestačí – lidé chtějí vidět výrobky co nejrealističtěji, otáčet je, zkoušet barvy, případně umisťovat vybraný artikl do prostoru a mít z nákupu dobrý pocit.