facebook LinkedIN LinkedIN - follow

Microsoft a GIST zakládají kompetenční centrum pro BI

Při příležitosti připravovaného uvedení nové generace technologií pro řešení business intelligence (BI), která zahrnuje SQL Server 2008 R2, SharePoint 2010 a Office 2010, zakládají společnosti GIST a Microsoft společné kompetenční centrum BI. Hlavním posláním centra je předat zájemcům zkušenosti, které podpoří trvalé zvyšování efektivnosti jejich řídicích systémů. Kompetenční centrum dále nabídne příležitost otestovat si v praxi nejnovější technologie pro řešení datových skladů a BI. Zájemci si budou moci objednat odborné školení či konzultační den a diskutovat způsoby řešení priorit a postupy implementace včetně testovacího provozu.



Návštěvníci kompetenčního centra pro BI se mohou seznámit s typickými příklady nasazení řešení pro podporu rozhodovacího procesu, především pak s řešeními z oblasti finančního controllingu, reportingu, finančních a datových analýz, plánování či business modelování. Zajímavý pro zákazníky může být také pohled na tato řešení ze specifického vertikálního pohledu, který v rámci centra pokrývá oblast dodavatelského a spotřebního průmyslu, utilit, leasingu, spedice, dopravních podniků, obchodních společností a veřejné správy.

 
  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.

  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.