facebook LinkedIN LinkedIN - follow

Infor SCM Demand Planning 6.4

zlepšuje přehled o poptávkových procesech

Společnost Infor oznámila Infor SCM Demand Planning 6.4, komponentu řešení Infor Supply Chain Management, která je nyní dostupná pracovníkům pro plánování poptávky. Komponenta Demand Planning 6.4, která byla vytvořena s cílem zlepšit transparentnost a přehled o zákaznické poptávce, pomáhá podnikům zvýšit přesnost predikce poptávky a poskytnout více informací do plánovacích procesů. To umožňuje redukovat investice do zásob prostřednictvím přesnějších předpovědí zákaznické poptávky, zvýšit produktivitu, zlepšit úroveň služeb zákazníkům a poskytnout více prodejních příležitostí.



Novinky:

  • Nové funkcionality pomáhají plánovacím profesionálům efektivněji zapojit prodej a marketing do svých forecastovacích procesů a dodavatele do objednávkových procesů, což vede k přesnějším a předvídatelnějším plánům poptávky a nabídky.
  • Pokročilé statistické nástroje kombinované se znalostí trhu postavené na spolupráci interních a externích dat přinášejí vysokou přesnost plánování k získání jednotného pohledu na „skutečnost“. To podnikům umožňuje udržovat zásoby na nízké úrovni a s minimální mírou zastarávání, což dovoluje nabízet lepší zákaznické služby u nejziskovějších produktů a zvýšit marže.
  • Demand Planning ve verzi 6.4 může být implementován jako samostatné řešení nebo jako centrální nástroj pro řízení globální poptávky integrovaný s distribučními kanály.
  • Inovace Demand Planning 6.4 zahrnují:
    • Koordinaci vysoko-objemového predikování – nástroj EditGrid dává pracovníkům schopnost vytvářet současně několik předpovědí v denním, týdenním či měsíčním výhledu postavených na vstupech od zainteresovaných pracovníků. Změny je možné provádět rychle a simultánně jak na úrovni jednotlivých a různých period, tak na úrovni více produktů.
    • Pohled na data a spolupráce – nové excelové funkce zlepšují kontinuální spolupráci prostřednictvím procesů pro plánování požadavků. Například dovolují společnostem poskytovat aktuální objednávky dodavatelům, kteří aktualizují kritická data, a pošlou tyto změny zpět do systému pro přesnější nabídkové plány.

 
  

- PR -

7 častých problémů ve výrobě a jak je vyřeší ERP

Manazer_s_tabletemStále řešíte neefektivní plánování, chybějící materiál nebo opožděné zakázky? ERP systém ABRA Flores vám dá do rukou nástroje pro hladký průběh výroby, snížení nákladů a zvýšení produktivity. Připravili jsme sedm častých problémů, které výrobní firmy běžně řeší, a přitom je lze s využitím informačního systému efektivně zvládnout.

  

- PR -

11 reálných příběhů IT manažerů:

Jak zvládli SaaS, kyberbezpečnost i automatizaci


AID2025IT manažeři napříč organizacemi dnes řeší podobné výzvy: jak zvládnout přechod na SaaS, zvýšit úroveň kyberbezpečnosti, automatizovat procesy a mít přehled o IT majetku, aniž by museli zavádět složité postupy. Zajímá vás, jak to v praxi zvládají ostatní?