facebook LinkedIN LinkedIN - follow

Infor SCM Demand Planning 6.4

zlepšuje přehled o poptávkových procesech

Společnost Infor oznámila Infor SCM Demand Planning 6.4, komponentu řešení Infor Supply Chain Management, která je nyní dostupná pracovníkům pro plánování poptávky. Komponenta Demand Planning 6.4, která byla vytvořena s cílem zlepšit transparentnost a přehled o zákaznické poptávce, pomáhá podnikům zvýšit přesnost predikce poptávky a poskytnout více informací do plánovacích procesů. To umožňuje redukovat investice do zásob prostřednictvím přesnějších předpovědí zákaznické poptávky, zvýšit produktivitu, zlepšit úroveň služeb zákazníkům a poskytnout více prodejních příležitostí.



Novinky:

  • Nové funkcionality pomáhají plánovacím profesionálům efektivněji zapojit prodej a marketing do svých forecastovacích procesů a dodavatele do objednávkových procesů, což vede k přesnějším a předvídatelnějším plánům poptávky a nabídky.
  • Pokročilé statistické nástroje kombinované se znalostí trhu postavené na spolupráci interních a externích dat přinášejí vysokou přesnost plánování k získání jednotného pohledu na „skutečnost“. To podnikům umožňuje udržovat zásoby na nízké úrovni a s minimální mírou zastarávání, což dovoluje nabízet lepší zákaznické služby u nejziskovějších produktů a zvýšit marže.
  • Demand Planning ve verzi 6.4 může být implementován jako samostatné řešení nebo jako centrální nástroj pro řízení globální poptávky integrovaný s distribučními kanály.
  • Inovace Demand Planning 6.4 zahrnují:
    • Koordinaci vysoko-objemového predikování – nástroj EditGrid dává pracovníkům schopnost vytvářet současně několik předpovědí v denním, týdenním či měsíčním výhledu postavených na vstupech od zainteresovaných pracovníků. Změny je možné provádět rychle a simultánně jak na úrovni jednotlivých a různých period, tak na úrovni více produktů.
    • Pohled na data a spolupráce – nové excelové funkce zlepšují kontinuální spolupráci prostřednictvím procesů pro plánování požadavků. Například dovolují společnostem poskytovat aktuální objednávky dodavatelům, kteří aktualizují kritická data, a pošlou tyto změny zpět do systému pro přesnější nabídkové plány.

 
  

- PR -

Jak zajistit vzornou docházku u zaměstnanců v terénu?

Díky digitalizované evidenci do­cház­ky, která snižuje admi­ni­stra­tiv­ní zátěž personalistů a eliminuje nepoctivé praktiky zaměstnanců, můžete ušetřit až statisíce korun ročně. Pozdní příchody, dřívější odchody, půjčování kartiček nebo čipů, falešné přesčasy nebo evidence příchodu či odchodu na nesprávném místě — to vše se negativně projeví na výši vašich mzdových nákladů.

  

- PR -

iQsub Technologies díky Odoo zefektivnilo výrobu a řízení firmy

Česká společnost iQsub Technologies se specializuje na vývoj a výrobu špičkového potápěčského vybavení, včetně dýchacích přístrojů a odolných pouzder pro kamery GoPro do extrémních podmínek. Se zákazníky po celém světě a nejvyššími požadavky na kvalitu a spolehlivost potřebovala moderní a efektivní řízení svých firemních procesů.