IFS Trade Management pro dodavatelské řetězce

Společnost IFS oznámila dostupnost nového řešení pro řízení dodavatelských řetězců Trade Management 2.0. Řešení bylo vyvinuto tak, aby zákazníkům s dodavatelskými řetězci napříč více zeměmi poskytovalo lepší funkčnost a kontrolu. Řešení zákazníkům pomůže osvojit si flexibilní obchodní modely, dodržovat průmyslové standardy a soutěžit napříč globálními trhy. IFS se při vývoji aplikace Trade Management 2.0 zaměřila na lepší transparentnost dodavatelského řetězce, pohotovější reakce a větší efektivitu s cílem pomoci podnikům nabízet jejich zákazníkům maximálně konkurenceschopné služby.

IFS Trade Management 2.0 nabízí:
  • Praktické a vyspělé možnosti tvorby cen u objednávek zákazníků, jako je řízení kampaní, podpora prodeje, rabaty a skupinové ceny. Uživatelé si mohou udržovat dlouhodobé vztahy se svými zákazníky pomocí slev jako odměn pro věrné zákazníky s pravidelnými odběry, mohou také stimulovat a řídit prodej pomocí kampaní a akčních nabídek.
  • Rozšířené možnosti práce s poplatky při prodeji a nákupu umožňující pružnější a transparentnější zpracování dalších poplatků spojených s nákupními objednávkami a s objednávkami zákazníků.
  • Vylepšenou funkčnost pro správu skladu a odchozích zásilek zvyšující provozní efektivitu a přesnost a umožňuje firmám upřednostnit některé zákazníky nebo objednávky v případě změn nebo nedostatku zásob.
  • Podporu globálních standardů pro data a dodavatelské řetězce jako například GS1 (Global Standard 1), GTIN (Global Trade Item Number) a SSCC (Serial Shipment Container Code). Normy lze sledovat a implementovat napříč celým dodavatelským řetězcem od prodeje přes nákup až po logistiku a také prostřednictvím příchozích a odchozích zpráv EDI (Electronic Data Interchange).

Trade Management 2.0 je k dispozici jako doplňkový modul pro IFS Applications 7.5 SP5 od března 2010.

 
  

- PR -

Boskovice umožňují elektronické podepisování i z mobilu

Město Boskovice stálo před výzvou, jak občanům zpřístupnit službu vzdáleného elektronického podepisování dokumentů i z mobilních zařízení. Cílem bylo umožnit využití tzv. fikce podpisu, díky které se dokument považuje za právoplatně podepsaný, pokud jej občan podá určitým způsobem, aniž by bylo nutné použít token pro kvalifikovaný elektronický podpis. Tento krok představuje další fází digitalizace veřejné správy a zjednodušuje komunikaci s občany i organizacemi.

  

- PR -

Když ERP myslí za vás

Automatizace, AI a digitalizace mění firemní svět


Podnikové systémy ERP už dávno neslouží jen k evidenci dat. Dnes propojují výrobu, sklady, fakturaci i zákaznickou podporu do jednoho funkčního celku. Díky automatizaci, digitalizaci a využití umělé inteligence se z nich stává základní nástroj, který ovlivňuje způsob, jakým firmy plánují, vyrábějí a rozhodují.