facebook LinkedIN LinkedIN - follow

IFS Trade Management pro dodavatelské řetězce

Společnost IFS oznámila dostupnost nového řešení pro řízení dodavatelských řetězců Trade Management 2.0. Řešení bylo vyvinuto tak, aby zákazníkům s dodavatelskými řetězci napříč více zeměmi poskytovalo lepší funkčnost a kontrolu. Řešení zákazníkům pomůže osvojit si flexibilní obchodní modely, dodržovat průmyslové standardy a soutěžit napříč globálními trhy. IFS se při vývoji aplikace Trade Management 2.0 zaměřila na lepší transparentnost dodavatelského řetězce, pohotovější reakce a větší efektivitu s cílem pomoci podnikům nabízet jejich zákazníkům maximálně konkurenceschopné služby.

IFS Trade Management 2.0 nabízí:
  • Praktické a vyspělé možnosti tvorby cen u objednávek zákazníků, jako je řízení kampaní, podpora prodeje, rabaty a skupinové ceny. Uživatelé si mohou udržovat dlouhodobé vztahy se svými zákazníky pomocí slev jako odměn pro věrné zákazníky s pravidelnými odběry, mohou také stimulovat a řídit prodej pomocí kampaní a akčních nabídek.
  • Rozšířené možnosti práce s poplatky při prodeji a nákupu umožňující pružnější a transparentnější zpracování dalších poplatků spojených s nákupními objednávkami a s objednávkami zákazníků.
  • Vylepšenou funkčnost pro správu skladu a odchozích zásilek zvyšující provozní efektivitu a přesnost a umožňuje firmám upřednostnit některé zákazníky nebo objednávky v případě změn nebo nedostatku zásob.
  • Podporu globálních standardů pro data a dodavatelské řetězce jako například GS1 (Global Standard 1), GTIN (Global Trade Item Number) a SSCC (Serial Shipment Container Code). Normy lze sledovat a implementovat napříč celým dodavatelským řetězcem od prodeje přes nákup až po logistiku a také prostřednictvím příchozích a odchozích zpráv EDI (Electronic Data Interchange).

Trade Management 2.0 je k dispozici jako doplňkový modul pro IFS Applications 7.5 SP5 od března 2010.

 
  

- PR -

Jak zajistit vzornou docházku u zaměstnanců v terénu?

Díky digitalizované evidenci do­cház­ky, která snižuje admi­ni­stra­tiv­ní zátěž personalistů a eliminuje nepoctivé praktiky zaměstnanců, můžete ušetřit až statisíce korun ročně. Pozdní příchody, dřívější odchody, půjčování kartiček nebo čipů, falešné přesčasy nebo evidence příchodu či odchodu na nesprávném místě — to vše se negativně projeví na výši vašich mzdových nákladů.

  

- PR -

Transformace bankovnictví a pojišťovnictví v éře umělé inteligence

Umělá inteligence se stala hy­ba­te­lem digitální revoluce ve finančním sektoru. Přináší bezprecedentní možnosti automatizace, personalizace služeb a optimalizace rizik. Přestože potenciál AI je enormní, jen malá část bank má připravenou komplexní strategii pro její implementaci.