facebook LinkedIN LinkedIN - follow

Epicor Retail Loss Prevention Services

Nová služba pomáhá maloobchodníkům snižovat náklady na prevenci ztrát

Společnost Epicor Software představila Epicor Retail Loss Prevention Services, soubor služeb, který má maloobchodníkům pomoci v boji proti ztrátám. Služby Epicor Loss Prevention pomohou zákazníkům analyzovat potřeby jednotlivých oddělení, vypracovat realistické rozpočty a implementovat a udržovat robustní a zároveň flexibilní procesy využívající výhody systematické prevence ztrát. Toto řešení postavené na platformě .NET nabízí klíčové technologické nástroje pro omezení ztrát zboží či krádeží a zvyšování ziskovosti. Umožňuje analyzovat transakce na úrovni obchodu, přičemž dokáže automaticky odhalovat vzorce podvodných aktivit. Každé porušení procedur je snadno identifikováno a vede buď k dalšímu školení zaměstnanců nebo k vyšetřování podvodu.



Mezi nabízené služby patří:

  • Desetibodové inspekce: Analytici společnosti Epicor posoudí stávající aplikace a procesy a identifikují, jak nejlépe využít služby k formulaci úspěšného plánu na podporu snah v oblasti prevence ztrát.
  • Strategická konzultace: Analytici společnosti Epicor objasní, jak provádět efektivní šetření, jak používat nástroje prevence ztrát efektivněji a v kombinaci s dalšími aplikacemi Epicor, jako je například Sales Audit a CRM. Pomohou také implementovat nové procesy pro zajištění konzistentních technik vyšetřování napříč odděleními.
  • Vývoj vlastních výkazů: Analytici společnosti Epicor vytvoří přizpůsobené výsledkové karty a panely pro sledování klíčových výkonnostních ukazatelů (KPI), které umožní oddělením a manažerům prevence ztrát sledovat celkovou efektivitu programu.
  • Vyšetřování a opětovné získání: Přidělení odborně školených a kvalifikovaných vyšetřovatelů ke každému případu a možnosti případného doplnění terénních týmů prevence ztrát.
  • Kalibrace: Jako nezbytnost pro udržení náskoku v dnešním dynamickém maloobchodním prostředí provádí Epicor čtvrtletní kalibraci zaměřenou na zachování soustředění a integrity systému.
  • Analytik na telefonu: Odborník, který je k dispozici na telefonu, a který je obeznámen s konkrétním prostředím zákazníka a je kdykoli v případě potřeby schopen poskytnout interním týmům prevence ztrát odborné poradenství.

 

Mezi další funkce patří nástroj pro správu případů, který umožňuje maloobchodníkům sledovat všechny relevantní informace o případu na jediném místě. Tímto způsobem lze určovat hodnotu jednotlivých případů, vytvářet a spravovat plány náhrad. Flexibilní, na výjimkách založené reportovací funkce řešení Loss Prevention přispívají k rychlé návratnosti investic a vyšší produktivitě prevence ztrát v maloobchodě.


 
  

- PR -

50(v)tipů paní Teskové #2: SIEM aneb jak se z logů dělá příběh a z příběhu varování

Teskalab LogoV minulém díle jsme si povídali o tom, co je to log management a proč je důležitý. Je to takový základ IT hygieny. Něco jako kartáček na zuby pro vaše IT. A řekněme si na rovinu, žádná velká zábava s ním není, ale zkuste to měsíc bez něj a líbit se vám to nebude. Dneska ale půjdeme o krok dál. Protože když už máte logy, je čas se na ně nejen dívat, ale také s nimi pracovat. A to se nejsnáze dělá tak, že se jim naučíte rozumět. Dovolte mi, abych vám představila dalšího hrdinu kybernetické bezpečnosti: SIEM.