facebook LinkedIN LinkedIN - follow

VIP Indoor Golf Invex Cup 2005

VIP Indoor Golf Invex Cup 2004

4. ročník indoor golfového turnaje

oficiální doprovodný program veletrhu Invex 2005

Pořádaného za podpory:

Generální partner

Eurotel

Hlavní Partneři

Damovo olympus Microsoft
jelinek pemic adhoc Veletrhy Brno, a.s.

Partneři

Pivovar U Fleků JUTA Golf Training Centre

Presscard Golftech

Hlavní pořadatel

Kvados

Hlavní mediální partner

SystemOnLine

Mediální partneři:

CCB spol. s r. o. časopis GOLF Brno Business Český rozhlas Profit Czech Business Weekly KA Production Folklorní sdružení České republiky

Oficiální název: VIP Indoor Golf Invex Cup 2005

Statut: Oficiální doprovodný program veletrhu Invex 2005

Logo: Logo VIP Indoor Golf Invex Cup 2004

Slogan: "Na Invex za golfem"

Web turnaje: www.systemonline.cz/indoorgolf

Video 2004: DivX AVI (67 MB) | Windows Media Video WMV (87 MB)

Fotogalerie 2005: Fotogalerie z roku 2005

Ředitel turnaje: Martin Pova (martin.pova@seznam.cz)

Termín konání: 24. - 26. 10. 2005, 9:00 - 18:00 hodin

Místo konání: Areál Veletrhy Brno, Invex, pavilon G2

Patroni turnaje: Ing. Jaroslav Hloušek, obchodní ředitel, Veletrhy Brno a.s. Ing. Petr Ondrášek, manažer veletrhu Invex, Veletrhy Brno a.s.

Generální partner: Eurotel

Partneři:

časopis IT Systems
KVADOS
Veletrhy Brno
časopis GOLF
ESP
CCB
Damovo
Golf Training Centre
EchoTrack
Microsoft
Pivovar U Fleků
JUTA

Vyhodnocení VIP Indoor Golf Invex Cup 2005

Celkovými vítězi v kategorii "zákazníci" se stali:

1. místo pan Jiří Horáček, obdrží hlavní cenu věnovanou společností Eurotel (mobilní telefon Nokia N70)

2. místo pan Petr Šlechta, obdrží cenu věnovanou společností Olympus (digitální fotoaparát Olympus mju DIGITAL 600)

3. místo pan Milan Slanina, obdrží cenu věnovanou společností Damovo (Kapesní počítač ACER n50)

Vítězi v kategorii "partneři" a cenu (golfovou polokošili Klimatex) obrží:

1. Daniel Beneš

2. Ing. Pavel Mánek

3. Ing. Aleš Vítek

Celkové pořadí na oceněných místech ke stažení zde.

Kompletní stránka k ročníku 2004

Cíl turnaje

Turnaj zatraktivní průběh veletrhu Invex 2005, a to díky příjemnému prostředí indoorového hřiště, připomínajícího přírodní golfové trávníky. Golfový stánek je letos umístěn v pavilonu G2. Cílem je vybudování oázy klidu a pohody, kde budou vystavovatelé a partneři rádi vodit své zákazníky, neboť to bude vítaným zpestřením jejich jednání. Pomocí atraktivního turnaje v indoor golfu o ceny, v němž hráči, fanoušci golfu a VIP návštěvníci uvidí přidanou hodnotu pro sebe, zaujmou partneři turnaje své zákazníky. Logickým výsledkem bude propagace značky zúčastněných partnerů a s tím související podpora prodeje vlastních produktů a řešení.

Cílová skupina

Cílovou skupinou akce jsou jak hráči, tak i příznivci golfu, či čistě jen zájemci o tuto zajímavou hru. Velkou měrou jsou zde zastoupeni manažeři a významné osobnosti ekonomické i politické sféry s rozhodujícími pravomocemi. Dle dostupných informací se ve skupině "golfista" jedná o cca 8000 registrovaných hráčů a očekává se stálý nárůst, ročně řádově v desítkách procent.
Dle minulých ročníků lze předpokládat, že o účast na turnaji budou mít zájem tyto cílové segmenty:
1. vyšší a střední management
2. podnikatelé
3. významní představitelé veřejné a státní správy

Marketingová koncepce projektu

Turnaj o ceny je určen pouze pro zvané hráče a přátele golfu a je zařazen jako oficiální doprovodná akce veletrhu Invex 2005. Vstup bude na základě osobní, nepřenosné pozvánky, na základě VIP pozvánky do pavilonu G2 nebo při předložení "zelené karty", případně přivede-li zákazníka partner akce nebo zástupce vystavovatele na letošním Invexu.
První den veletrhu proběhne slavnostní odpal čtvrtého ročníku turnaje, poté bude následovat po všechny oba dny golfová bodovaná soutěž v patování na jamky; k dispozici bude i střelba na přesnost do odpalovací sítě a golfový trenažér. Každý večer bude na stánku přátelské posezení u jamky.

Koncept pro vystavovatele:

  • vystavovatel může přivést své významné zákazníky do místa konání golfové soutěže
  • během neformální části veletrhu má zákazník možnost si osobně vyzkoušet své golfové dovednosti
  • v neformálním duchu je pak snazší vést jednání se zákazníkem
  • každý den bude vyhlášen vítěz s nejlepším výsledkem dne, zákazník tak může obdržet věcnou cenu - hodnotné ceny od sponzorů
Pro partnery projektu, kteří o to projeví zájem jsou připraveny informační materiály o konání turnaje.

Marketingová kampaň turnaje

Realizátoři projektu:

  • časopis IT Systems - realizace projektu, financování a organizace, hostesky, organizace marketingových akcí.
  • KVADOS, a.s. - realizace projektu, financování a organizace, zajištění sponzorů a partnerů turnaje, organizace marketingových akcí. Zviditelnění v rámci oficiálních materiálů veletrhu Invex 2005, zajištění plochy od Výstavišti, zajištění osobností pro oficiální start turnaje.
  • CCB, časopis Golf - odborný garant, propagace

Propagace akce:

Marketingové akce a upoutávky na turnaj budou směřovány a koordinovány v titulech:

Rozpis akce:

  • Start propagace akce: cca 2 týdny před zahájením veletrhu Invex
  • Slavnostní odpal turnaje 24. 10. 2005 v 9:00 (zástupci Veletrhy Brno a partnerů)
  • Vlastní turnaj o ceny po první dva dny veletrhu Invex
  • Slavnostní vyhlášení vítězů na závěr turnaje a předání cen
  • Výsledky na stránkách www.invex.cz; www.kvados.cz; www.systemonline.cz a partnerů turnaje
  • Tisková zpráva o průběhu turnaje v IT Systems
  • Invex - promo akce na stáncích partnerů

Z tiskových zpráv 2004:

Část INVEX BUSINESS, která je jedním ze čtyř segmentů Mezinárodního veletrhu informačních a komunikačních technologií INVEX 2004, bude stejně jako loni využívat i pavilony G1 a G2, kde svou účast potvrdili největší loňští vystavovatelé. Setkávání se zákazníky lze realizovat nejen u jednacího stolu, ale také nad golfovými jamkami. Takové pojetí své účasti avizovala společnost KVADOS, která v rámci své expozice plánuje zbudovat indoorové golfové hřiště. Do invexových plánů společnosti KVADOS nechává nahlédnout marketingový ředitel Rostislav Hlosta: "Přiznám se, že společná setkání u partie golfu si naši obchodní partneři oblíbili a znovu nás takto inspirovali. Společně s IT systémem po roční odmlce uspořádáme již třetí ročník VIP Indoor Golf Invex Cup. Stejně jako vloni bychom rádi realizovali na INVEXu s agenturou GfK Praha Bleskový mobilní průzkum trhu, který nám přinesl důležitá data pro náš marketing."

Text celé tiskové zprávy naleznete zde.

Slavnostní zahájení turnaje

Slavnostní přípitek zástupců pořadatelů 3. ročníku turnaje, na fotografii zleva Rostislav Hlosta marketingový ředitel Kvados, Jaroslav Hloušek, náměstek generálního ředitele společnosti Veletrhy Brno, Miroslav Hampel ml., generální ředitel Kvados, Lukáš Grásgruber, šéfredaktor IT Systems.

O první slavnostní odpal letošního turnaje se postaral Jaroslav Hloušek, náměstek generálního ředitele společnosti Veletrhy Brno.

Rozhovor pro Veletržní noviny 3/2005

Ke stažení zde

Účast partnerů

Přidaná hodnota pro účastníky projektu

Partner turnaje aktivně a nenásilně rozšíří povědomí u cílové skupiny hráčů, příznivců golfu a ostatních VIP návštěvníků veletrhu Invex v atraktivním prostředí golfového stánku v pavilonu G2. Zde hráči a fanoušci golfu uvidí přidanou hodnotu pro sebe, a získají tak větší důvěru ve značku a další produkty účastníků - partnerů turnaje. Partner a jeho produkty a služby jsou tak zviditelněny nejenom v rámci pavilonu G2, ale také na celém veletrhu Invex 2005.

Informace o partnerství na turnaji na vyžádání

Ukázky materiálů z předchozích ročníků:


Kontakt:

IT Systems
Hana Štamberková
Marketing specialist
Okružní 19, 638 00 Brno
tel.: 545 222 779
fax: 545 222 499
gsm: 736 485 263
e-mail:


Ing. Rostislav Hlosta
Strategic Alliances Director
KVADOS Mobile Solutions spol. s r. o.

tel.: +420 596 126 210 (211)
fax: +420 596 113 025
mobil: +420 731 131 413
e-mail: hlosta@myavis.com
http://www.myavis.com
http://www.myavis.cz

1
Ceník inzerce portálu SystemOnLine