- Přehledy IS
- APS (20)
- BPM - procesní řízení (23)
- Cloud computing (IaaS) (10)
- Cloud computing (SaaS) (32)
- CRM (52)
- DMS/ECM - správa dokumentů (20)
- EAM (17)
- Ekonomické systémy (68)
- ERP (76)
- HRM (28)
- ITSM (6)
- MES (32)
- Řízení výroby (36)
- WMS (29)
- Dodavatelé IT služeb a řešení
- Datová centra (25)
- Dodavatelé CAD/CAM/PLM/BIM... (38)
- Dodavatelé CRM (38)
- Dodavatelé DW-BI (50)
- Dodavatelé ERP (68)
- Informační bezpečnost (50)
- IT řešení pro logistiku (45)
- IT řešení pro stavebnictví (26)
- Řešení pro veřejný a státní sektor (27)


















![]() | Přihlaste se k odběru zpravodaje SystemNEWS na LinkedIn, který každý týden přináší výběr článků z oblasti podnikové informatiky | |
![]() | ||
Chytřejší služby, nižší náklady: Jak AI proměňuje call centra
Efektivní komunikace je zásadní pro úspěch firem a budování vztahů se zákazníky. Pokud je firma schopna reagovat na dotaz zákazníka do 5 minut, její šance na úspěšné uzavření obchodu jsou až 90 %. Pokud reaguje do 10 minut, naděje na obchod spadne na zhruba 15 %, ukazují průzkumy americké vývojářské společnosti HubSpot, Inc. Nápor na zaměstnance starající se o zákaznickou spokojenost stoupá a firmy hledají technologie, které jej pomohou efektivně snížit. Zároveň v komunikaci se zákazníky tkví jádro veškerého podnikání a úspěchu. Mnoho firem proto využívá call centra, která díky moderním technologiím umožňují rychlou a kvalitní obsluhu klientů.


Role umělé inteligence
- 65 % call center již implementovalo chatboty, nebo voiceboty pro základní funkce zákaznických služeb
- 66 % call center využívá cloudová řešení, což zvyšuje jejich škálovatelnost a schopnost práce na dálku
- investice do AI technologií se zvyšují, přičemž 76 % kontaktních center plánuje v příštích dvou letech přidělit prostředky na investice do AI
Jak dokáže umělá inteligence snížit náklady

Budoucnost call center
AI nenahrazuje lidi


![]() ![]() | ||||||
Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ||
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
16.10. | Abacus servery 2025 |
21.10. | Bezpečnosť a dostupnosť dát 2025 |
11.11. | Umělá inteligence v IT infrastruktuře 2025 |
Formulář pro přidání akce
8.10. | Webinář: AI v akci: Zrychlete firemní procesy pomocí... |
9.10. | Synergie digitální výroby (při MSV) |
16.10. | AI HotSpot 2025 |
13.11. | Update Conference Prague 2025 |