facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> Komunikace a sítě - 25. 10. 2005

ZyXEL průkopníkem na poli Triple Play

Zyxel290.jpgSpolečnost ZyXEL Communications představuje v rámci Invexu produkty Triple Play, které umožňují uživatelům využívat internet nejen k dnes běžným telekomunikačním službám, tedy přenosu dat a hlasu (VoIP), ale také pro přenos obrazu (Video on Demand nebo Live Stream). Nejpokročilejší produktem, video telefon Prestige 5000W, není na českém trhu ještě dostupný, a proto je představen Wi-Fi telefon pro internetové volání Prestige 2000W v2 VoIP, integrovaná přístupová brána Prestige 2602HW a modem/router Prestige 660HW ADSL 2/2+, DSL přístupový multiplexor (DSLAM) IES 1248 ADSL 2/2+ DSL.

Prestige 2602HW –umožňuje připojení k vysokorychlostnímu ADSL a zároveň připojení k vysokorychlostnímu bezdrátovému přenosu dat IEEE 802.11g. Zařízení rovněž podporuje konvergenci prostřednictvím ADSL 2 / ADSL 2+ řešení, které obsahuje IP DSLAM a modemové routery podporující vyšší šířku pásma, větší přenosovou vzdálenost a nižší spotřebu energie.
Prestige 660HW obsahuje bezpečnostní modem/router ADSL 2/2+ s integrovaným přístupovým bodem. Pokud je spojen s Wi-Fi telefonem Prestige 2000W VoIP, mohou si uživatelé mezi sebou navzájem volat prostřednictvím VoIP, sledovat streamingové video a brouzdat po internetu.

 
  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.

  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.