ZyXEL představuje N4100

hotspot bránu 11n pro přístup k internetu v hotelích, kampusech

Společnost ZyXEL představuje N4100, první hotspot bránu 11n určenou pro přístup k internetu v hotelích, kampusech apod. (Hospitality). Díky bezdrátové technologii 802.11n a rychlé instalaci (plug-and-play) zajistí N4100 bezpečný vysokorychlostní přístup k internetu (podle vlastní volby bezplatný nebo zpoplatněný). Nejnovější technologie zajišťuje lepší pokrytí bezdrátovým signálem a vyšší kvalitu připojení pro všechny typy zákazníků. N4100 je přírůstkem do stávající rodiny hotspot brán od společnosti ZyXEL. N4100 nabízí přenosovou rychlost až 300 Mbps, což znamená přibližně pětinásobný nárůst rychlosti ve srovnání se zařízeními standardu 11b/g. N4100 využívá MIMO technologii „3 Trasmit 3 Receive“ (3 antény pro vysílání, 3 pro příjem) a pokročilé funkce 11n pro lepší pokrytí.



ZyXEL N4100 je konstruován tak, aby se snadno konfiguroval a provozoval, a dodává se s volitelnou účtovací tiskárnou SP300. V konfiguraci s tiskárnou není pro provoz brány N4100 potřeba žádný počítač: obsluha pouze stiskne tlačítko na tiskárně, brána automaticky vygeneruje doklad pro uživatele s přístupovými údaji a tiskárna ho vytiskne. Ve větších organizacích může N4100 podporovat až 10 tiskáren SP300, které jsou instalovány v různých místech podle potřeby. N4100 tak poskytuje ideální řešení, které může růst spolu s organizací.

 

S ohledem na usnadnění první konfigurace a odstranění technicky náročných úkonů využívá N4100 technologii „IP Plug-and-Play“, která umožňuje uživatelům připojení k internetu bez nutnosti měnit jejich stávající IP adresu a jiné síťové konfigurace.

 

N4100 podporuje standardně až 100 souběžných uživatelů s možností rozšíření až na 200 uživatelů po získání elektronické licence. Díky konceptu „pay-as-you-grow“ (přibližně „zaplať, až budeš potřebovat“) získávají provozovatelé služby možnost rozšiřovat nabídku podle aktuální poptávky a připlácet za dodatečné služby, až budou skutečně potřeba.


 
  

- PR -

Phoenix a BENU lékárny sjednotily komunikaci s více než 430 pobočkami díky ALVAO

Společnost PHOENIX lékárenský velkoobchod, s.r.o., provozující síť lékáren BENU, potřebovala zjednodušit a sjednotit komunikaci mezi centrálou a lékárnami. Implementací ALVAO Service Desk a Asset Management získala přehledné řešení pro správu požadavků i majetku, které přineslo rychlejší komunikaci, vyšší efektivitu a lepší podporu napříč celou organizací.

  

- PR -

Digitální služby veřejné správy:

Jednotný design pro snazší orientaci občanů


V dnešní digitální době jsou portály občana klíčovým nástrojem pro jednoduchou a bezpečnou komunikaci s úřady. Jedním z nejpoužívanějších mezi českými organizacemi je Portál občana od společnosti Gordic, který je od počátku vyvíjen v souladu se standardy digitálních služeb české veřejné správy. Nyní se Portál občana přizpůsobuje nejnovější verzi design systému gov.cz, čímž se jeho prostředí ještě více sjednocuje s centrálními portály a weby ministerstev. Občanům tak nabízí větší komfort a srozumitelnost při každodenním využívání.