facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT Business - 13. 10. 2008

ZyXEL nabízí službu „Next Business Day“

Společnost ZyXEL v rámci zkvalitňování servisní péče představuje službu „Next Business Day“ (NBD Servis). Ta klientům ZyXELu zaručí, že v případě problému dostanou náhradní zařízení v následující pracovní den po nahlášení. Služba NBD je zahrnuta v ceně produktu a zákazník za ni nic neplatí. NBD Servis je servisní služba, která je zahrnuta v ceně vybraných výrobků zakoupených po 1. 10. 2008. V případě problémů se zařízením ZyXEL garantuje služba NBD doručení náhradního zařízení v následující pracovní den. Takto rychlé odstranění problému v následující pracovní den lze využít za předpokladu, že servisní požadavek byl uplatněn v pracovní den do 12 hodin.



Tuto službu lze využívat po dobu standardní pětileté záruky, kterou ZyXEL na českém trhu nabízí. Služba NBD je zatím určena pro vybrané výrobky ZyXELu (klíčové produkty pro infrastrukturu).

 

Pro účely projektů a aplikací pro které je NBD servis neakceptovatelný (nepřetržité provozy jakými jsou např. výrobní linky) nabízí ZyXEL individuální projektovou podporu, označovanou interně „Next Business Minute“. Zákazníkovi je v takovém případě poskytnut náhradní produkt/y v ceně projektu nebo s výraznou slevou. Takovéto záložní zařízení pak funguje k okamžité výměně na místě.


 
  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.

  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.