facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> Komunikace a sítě - 25. 7. 2007

Zvýšená ochrana pro zákazníky O2

o2_730.jpgSpolečnost Telefónica O2 Czech Republic oznámila spuštění nových služeb pro své zákazníky. Díky nové aplikaci E-služby, která je chráněna speciálním BPINem, bude zákazníkům usnadněn přístup ke službám a operacím, vyžadujícím vysoký stupeň zabezpečení. Nová generace SIM karet obsahuje tzv. BPIN. Ten slouží k ověření zákazníka při operacích s citlivými údaji. Nové SIM karty budou postupně zaváděny jako standard pro všechny nové zákazníky.

Na každé je nahrána aplikace E-služby, která zákazníkům umožní po zadání zmiňovaného BPINu (sdíleného také se službou GSM banking) přístup k novým službám jako je například identifikované volání (zákazník se nemusí prokazovat operátorovi pomocí přiděleného identifikačního čísla, operátor se tak může ihned po spojení věnovat jeho potřebám), distribuce identifikačního čísla (tento kód byl při aktivaci doposud zákazníkům zasílán doporučeně poštou, nyní jej však obdrží na vyžádání okamžitě pomocí zabezpečené SMS) a autorizace zákazníka na prodejně O2 pomocí SMS zprávy (zákazník nebude muset předkládat doposud požadované identifikační doklady jako jsou občanský průkaz, pas apod. Stačí pouze pomocí BPINu autorizovat speciální SMS zprávu, vygenerovanou pokladním systémem prodejny). Všechny služby jsou zákazníkům dostupné pomocí aplikace (projeví se jako nová položka v menu telefonu) nahrané na samotné SIM kartě.

 
  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.

  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.