facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> Komunikace a sítě - 25. 7. 2007

Zvýšená ochrana pro zákazníky O2

o2_730.jpgSpolečnost Telefónica O2 Czech Republic oznámila spuštění nových služeb pro své zákazníky. Díky nové aplikaci E-služby, která je chráněna speciálním BPINem, bude zákazníkům usnadněn přístup ke službám a operacím, vyžadujícím vysoký stupeň zabezpečení. Nová generace SIM karet obsahuje tzv. BPIN. Ten slouží k ověření zákazníka při operacích s citlivými údaji. Nové SIM karty budou postupně zaváděny jako standard pro všechny nové zákazníky.

Na každé je nahrána aplikace E-služby, která zákazníkům umožní po zadání zmiňovaného BPINu (sdíleného také se službou GSM banking) přístup k novým službám jako je například identifikované volání (zákazník se nemusí prokazovat operátorovi pomocí přiděleného identifikačního čísla, operátor se tak může ihned po spojení věnovat jeho potřebám), distribuce identifikačního čísla (tento kód byl při aktivaci doposud zákazníkům zasílán doporučeně poštou, nyní jej však obdrží na vyžádání okamžitě pomocí zabezpečené SMS) a autorizace zákazníka na prodejně O2 pomocí SMS zprávy (zákazník nebude muset předkládat doposud požadované identifikační doklady jako jsou občanský průkaz, pas apod. Stačí pouze pomocí BPINu autorizovat speciální SMS zprávu, vygenerovanou pokladním systémem prodejny). Všechny služby jsou zákazníkům dostupné pomocí aplikace (projeví se jako nová položka v menu telefonu) nahrané na samotné SIM kartě.

 
  

- PR -

Modernizace IS je příležitost přehodnotit způsob práce

IT Systems 4/2025V aktuálním vydání IT Systems bych chtěl upozornit především na přílohu věnovanou kybernetické bezpečnosti. Jde o problematiku, které se věnujeme prakticky v každém vydání. Neustále se totiž vyvíjí a rozšiřuje. Tematická příloha Cyber Security je příležitostí podívat se podrobněji, jakým kybernetickým hrozbám dnes musíme čelit a jak se před nimi můžeme chránit. Kromě kybernetické bezpečnosti jsme se zaměřili také na digitalizaci průmyslu.

  

- PR -

Jak zajistit vzornou docházku u zaměstnanců v terénu?

Díky digitalizované evidenci do­cház­ky, která snižuje admi­ni­stra­tiv­ní zátěž personalistů a eliminuje nepoctivé praktiky zaměstnanců, můžete ušetřit až statisíce korun ročně. Pozdní příchody, dřívější odchody, půjčování kartiček nebo čipů, falešné přesčasy nebo evidence příchodu či odchodu na nesprávném místě — to vše se negativně projeví na výši vašich mzdových nákladů.