Aktuality -> Komunikace a sítě - 20. 8. 2008

Zveřejněny ceny za iPhone 3G

iPhone834.jpgV Česku startuje prodej Apple iPhonu 22. srpna a zájemci o něj, kteří si doposud tuto novinku nepořídili v zahraničí, mají z pohledu ceny jasno. Jako první zveřejnila ceny v pondělí Telefonica O2 a úterý ji následoval Vodafone. Oficiální oznámení cen u T-Mobilu sice nepřišlo, ale na webu této společnosti už ceny také jsou. O2 bude nabízet nedotovaný iPhone s 8 GB paměti za 11995 Kč, 16GB verze za 14095 Kč. iPhone 3 G je nabízen i ve speciálních balíčcích s programy iPhone M (5995 / 7995 Kč), iPhone L (3995 / 5995 Kč), iPhone XL a iPhone XXL (oba programy a obě verze iPhonu za 1 Kč). V případě všech balíčků má zákazník k dispozici neomezený přenos dat jak v 3G síti, tak prostřednictvím Wi-Fi hotspotů. Ve stejném rozpětí se ceny iPhonu pohybují i v případě jeho zakoupení k volacím programům Neon.

Vodafone nabídne nedotovaný iPhone 3G s 8 GB paměti za 11977 Kč, 16GB verze je o dva tisíce dražší. V případě, že se zákazník Vodafonu upíše aspoň na 6 měsíců a aktivuje si některý z volacích programů Nabito (119 - 2100), se ceny dostanou do rozpětí 10977 až 7477 Kč (8 GB), respektive 12977 až 9477 Kč (16 GB). Pokud si k paušálům aktivujete i datový tarif Připojení, klesnou ceny do rozpětí 9477 až 5477 Kč (8 GB) a 11477 až 7477 Kč (16 GB).
U T-Mobilu bude nedotovaný iPhone 3G k dispozici za 11999 Kč, ve Twist sadě za 12149 Kč. Pokud zákazník zvolí jednu z možností získání dotovaného iPhonu – nový tarif + iPhone, přechod z Twistu + iPhone, prodloužení smlouvy + iPhone – řídí se jeho cena dle minimální měsíční útraty v rozmezí jedné koruny do 9999 Kč. Za jednu korunu získá iPhone jen zákazník, který provolá více jak 2300 Kč měsíčně. Tyto ceny platí pro 8GB verze iPhonu, 16GB verze nejsou na webu zatím zmíněny. K iPhonu jsou nabízeny i výhodné datové tarify – Surf&Mail za 119 Kč a Internet+ za 475 Kč.


 
  

- PR -

Získejte konkurenční výhodu s WMS

Rychlost, přesnost, spolehlivost. To jsou proměnné, které chtě nechtě ovlivní reputaci každého dodavatele v očích zákazníka. Nároky na dodavatele se stále stupňují, stejně jako roste tlak na minimalizaci nákladů pro dosažení co nejvyšší marže. Můžete být v dodávkách nejrychlejší na trhu. Pokud však nedodáte přesně to, co máte, plusové body vám to nepřinese. Když se naopak budete soustředit jen na přesnost, nemusíte být dostatečně rychlí. Ať tak či onak, vaše pozice spolehlivého dodavatele tím může být oslabena. Jak si udržet dobré jméno a zároveň držet náklady na logistiku na uzdě? Jděte na to systémově a optimalizujte skladové hospodářství pomocí WMS.

  

- PR -

APN Promise: partnerství pro skutečný růst

Image___2025_07_23T144538.475.jpgUž více než 30 let pomáháme firmám naplno využívat technologie pro jejich efektivní růst. Z malé společnosti v Polsku jsme se vypracovali na mezinárodního hráče, který podporuje rozvoj podniků na mnoha trzích. Naším cílem je dodávat moderní řešení a budovat dlouhodobé vztahy, které přinášejí výsledky.