Aktuality -> IT Business - 3. 9. 2024

Zuzana Švecová je novou generální ředitelkou Cisco ČR

Zuzana Švecová, CiscoNovou generální ředitelkou české pobočky společnosti Cisco se od 2. září stala Zuzana Švecová. Ve společnosti působí již od roku 2013 na různých obchodních a manažerských pozicích. Naposledy vedla tým prodejních specialistů pro síťové technologie a datová centra na českém, slovenském a maďarském trhu. Předtím měla na starosti prodej rámcových kontraktů na Cisco software ve stejném regionu.



Zuzana Švecová tak ve své nové roli zúročí dlouholeté odborné know-how a bohaté manažerské zkušenosti. Do společnosti Cisco nastoupila v roce 2013 v rámci ročního tréninkového programu Cisco Sales Associates Program. V polovině roku 2019 se stala vedoucí týmu technických specialistů zaměřených na tři klíčové architektury: datová centra, podnikové sítě a technologie pro týmovou spolupráci. Od července 2023 vedla regionální tým prodejních specialistů v České republice, na Slovensku a v Maďarsku.

V pozici generální ředitelky Cisco ČR bude mít na starost řízení všech technologických, obchodních a marketingových aktivit a spolupráci se stovkami lokálních partnerů.
 


 
  

- PR -

DORA a NIS2: Digitální odolnost dodavatelského řetězce

Současná společnost je bezprecedentně závislá na digitálních technologiích. Tato závislost, a s ní spojená systémová propojenost mezi subjekty v kritických sektorech, tvoří nové zranitelné místo celého evropského digitálního ekosystému. Evropská unie na tuto výzvu reaguje sérií opatření, z nichž nejdůležitější jsou nařízení DORA  a směrnice NIS2. Tyto regulace nepředstavují pouhé kosmetické úpravy pravidel, ale zavádí povinnost digitální odolnosti a posouvají kybernetickou bezpečnost z IT oddělení na úroveň strategického řízení.

  

- PR -

Lék na konkurenceschopnost při prodeji na internetu

Výběr a nákup zboží na internetu je dnes zcela běžnou záležitostí. V Evropě touto cestou nakupuje většina zákazníků, a proto se obchodníci snaží, aby bylo vše jednodušší, přehlednější a pokud možno na míru každému zákazníkovi. Nabízení zboží statickým obrázkem s krátkým popisem už nestačí – lidé chtějí vidět výrobky co nejrealističtěji, otáčet je, zkoušet barvy, případně umisťovat vybraný artikl do prostoru a mít z nákupu dobrý pocit.