facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT Business - 28. 6. 2024 - redakce

Zuzana Kocmaníková je novou generální ředitelkou NTT DATA v ČR

Zuzana KocmaníkováZuzana Kocmaníková je od 17. června novou generální ředitelkou společnosti NTT Czech Republic s.r.o., která je součástí skupiny NTT DATA. Vedení převzala od Michaela Paiera, který jako Senior Vice President Regional Director Europe NTT DATA dočasně vedl české zastoupení po odchodu dlouholetého generálního ředitele Petra Hübla do penze.



Zuzana Kocmaníková byla téměř 5 let generální ředitelkou společnosti IBM pro Českou republiku a Slovensko a celkem na různých obchodních pozicích, včetně obchodní ředitelky pro státní správu, strávila v IBM skoro 20 let. Rodačka z Považské Bystrice vystudovala obor Ekonomika služeb a cestovního ruchu na Ekonomické fakultě Univerzity Matěje Bela v Banské Bystrici. Svoji profesní dráhu zahájila prodejem nákladních vozů do Číny a Jižní Koreje, později obchodovala i s bavlnou, uhlím nebo ocelí.

„V IBM jsem prožila zásadní proměnu společnosti z výrobce hardwaru na dodavatele komplexích řešení a služeb. Ke službám a řešením má mnohem blíže také NTT DATA, společnost s dlouhodobě silnou globální pozicí, skvělým týmem specialistů a nejvyššími úrovněmi partnerství s dodavateli. Dnes stojíme na prahu obrovského rozvoje nových technologií, v čele s umělou inteligencí, a já si velmi vážím možnosti podílet se na odkrývání nových příležitostí pro další úspěchy našich zákazníků,“ říká Zuzana Kocmaníková, nová generální ředitelka NTT DATA v České republice.


 
  

- PR -

Transformace bankovnictví a pojišťovnictví v éře umělé inteligence

Umělá inteligence se stala hy­ba­te­lem digitální revoluce ve finančním sektoru. Přináší bezprecedentní možnosti automatizace, personalizace služeb a optimalizace rizik. Přestože potenciál AI je enormní, jen malá část bank má připravenou komplexní strategii pro její implementaci.

  

- PR -

Jak zajistit vzornou docházku u zaměstnanců v terénu?

Díky digitalizované evidenci do­cház­ky, která snižuje admi­ni­stra­tiv­ní zátěž personalistů a eliminuje nepoctivé praktiky zaměstnanců, můžete ušetřit až statisíce korun ročně. Pozdní příchody, dřívější odchody, půjčování kartiček nebo čipů, falešné přesčasy nebo evidence příchodu či odchodu na nesprávném místě — to vše se negativně projeví na výši vašich mzdových nákladů.