Aktuality -> IT Business - 28. 6. 2024 - redakce

Zuzana Kocmaníková je novou generální ředitelkou NTT DATA v ČR

Zuzana KocmaníkováZuzana Kocmaníková je od 17. června novou generální ředitelkou společnosti NTT Czech Republic s.r.o., která je součástí skupiny NTT DATA. Vedení převzala od Michaela Paiera, který jako Senior Vice President Regional Director Europe NTT DATA dočasně vedl české zastoupení po odchodu dlouholetého generálního ředitele Petra Hübla do penze.



Zuzana Kocmaníková byla téměř 5 let generální ředitelkou společnosti IBM pro Českou republiku a Slovensko a celkem na různých obchodních pozicích, včetně obchodní ředitelky pro státní správu, strávila v IBM skoro 20 let. Rodačka z Považské Bystrice vystudovala obor Ekonomika služeb a cestovního ruchu na Ekonomické fakultě Univerzity Matěje Bela v Banské Bystrici. Svoji profesní dráhu zahájila prodejem nákladních vozů do Číny a Jižní Koreje, později obchodovala i s bavlnou, uhlím nebo ocelí.

„V IBM jsem prožila zásadní proměnu společnosti z výrobce hardwaru na dodavatele komplexích řešení a služeb. Ke službám a řešením má mnohem blíže také NTT DATA, společnost s dlouhodobě silnou globální pozicí, skvělým týmem specialistů a nejvyššími úrovněmi partnerství s dodavateli. Dnes stojíme na prahu obrovského rozvoje nových technologií, v čele s umělou inteligencí, a já si velmi vážím možnosti podílet se na odkrývání nových příležitostí pro další úspěchy našich zákazníků,“ říká Zuzana Kocmaníková, nová generální ředitelka NTT DATA v České republice.


 
  

- PR -

DORA a NIS2: Digitální odolnost dodavatelského řetězce

Současná společnost je bezprecedentně závislá na digitálních technologiích. Tato závislost, a s ní spojená systémová propojenost mezi subjekty v kritických sektorech, tvoří nové zranitelné místo celého evropského digitálního ekosystému. Evropská unie na tuto výzvu reaguje sérií opatření, z nichž nejdůležitější jsou nařízení DORA  a směrnice NIS2. Tyto regulace nepředstavují pouhé kosmetické úpravy pravidel, ale zavádí povinnost digitální odolnosti a posouvají kybernetickou bezpečnost z IT oddělení na úroveň strategického řízení.

  

- PR -

Lék na konkurenceschopnost při prodeji na internetu

Výběr a nákup zboží na internetu je dnes zcela běžnou záležitostí. V Evropě touto cestou nakupuje většina zákazníků, a proto se obchodníci snaží, aby bylo vše jednodušší, přehlednější a pokud možno na míru každému zákazníkovi. Nabízení zboží statickým obrázkem s krátkým popisem už nestačí – lidé chtějí vidět výrobky co nejrealističtěji, otáčet je, zkoušet barvy, případně umisťovat vybraný artikl do prostoru a mít z nákupu dobrý pocit.