Aktuality -> IT Business - 28. 6. 2024 - redakce

Zuzana Kocmaníková je novou generální ředitelkou NTT DATA v ČR

Zuzana KocmaníkováZuzana Kocmaníková je od 17. června novou generální ředitelkou společnosti NTT Czech Republic s.r.o., která je součástí skupiny NTT DATA. Vedení převzala od Michaela Paiera, který jako Senior Vice President Regional Director Europe NTT DATA dočasně vedl české zastoupení po odchodu dlouholetého generálního ředitele Petra Hübla do penze.



Zuzana Kocmaníková byla téměř 5 let generální ředitelkou společnosti IBM pro Českou republiku a Slovensko a celkem na různých obchodních pozicích, včetně obchodní ředitelky pro státní správu, strávila v IBM skoro 20 let. Rodačka z Považské Bystrice vystudovala obor Ekonomika služeb a cestovního ruchu na Ekonomické fakultě Univerzity Matěje Bela v Banské Bystrici. Svoji profesní dráhu zahájila prodejem nákladních vozů do Číny a Jižní Koreje, později obchodovala i s bavlnou, uhlím nebo ocelí.

„V IBM jsem prožila zásadní proměnu společnosti z výrobce hardwaru na dodavatele komplexích řešení a služeb. Ke službám a řešením má mnohem blíže také NTT DATA, společnost s dlouhodobě silnou globální pozicí, skvělým týmem specialistů a nejvyššími úrovněmi partnerství s dodavateli. Dnes stojíme na prahu obrovského rozvoje nových technologií, v čele s umělou inteligencí, a já si velmi vážím možnosti podílet se na odkrývání nových příležitostí pro další úspěchy našich zákazníků,“ říká Zuzana Kocmaníková, nová generální ředitelka NTT DATA v České republice.


 
  

- PR -

APN Promise: partnerství pro skutečný růst

Image___2025_07_23T144538.475.jpgUž více než 30 let pomáháme firmám naplno využívat technologie pro jejich efektivní růst. Z malé společnosti v Polsku jsme se vypracovali na mezinárodního hráče, který podporuje rozvoj podniků na mnoha trzích. Naším cílem je dodávat moderní řešení a budovat dlouhodobé vztahy, které přinášejí výsledky.

  

- PR -

Získejte konkurenční výhodu s WMS

Rychlost, přesnost, spolehlivost. To jsou proměnné, které chtě nechtě ovlivní reputaci každého dodavatele v očích zákazníka. Nároky na dodavatele se stále stupňují, stejně jako roste tlak na minimalizaci nákladů pro dosažení co nejvyšší marže. Můžete být v dodávkách nejrychlejší na trhu. Pokud však nedodáte přesně to, co máte, plusové body vám to nepřinese. Když se naopak budete soustředit jen na přesnost, nemusíte být dostatečně rychlí. Ať tak či onak, vaše pozice spolehlivého dodavatele tím může být oslabena. Jak si udržet dobré jméno a zároveň držet náklady na logistiku na uzdě? Jděte na to systémově a optimalizujte skladové hospodářství pomocí WMS.