Aktuality -> Komunikace a sítě - 8. 10. 2013

ZTE Grand S Flex přichází na český trh

Společnost ZTE uvádí na český trh svůj první model z kategorie vyšší střední třídy. ZTE Grand S Flex vychází z modelu Grand S. Novinka se vyznačuje štíhlým tělem s tloušťkou pouhých 8,5 mm, kvalitním zpracováním a elegantní bílou barvou. Čelnímu panelu dominuje rozměrný displej s úhlopříčkou pět palců a tenkým rámečkem po stranách. Nachází se zde také čočka přední kamery pro video hovory s rozlišením 1 Mpix. Pod displejem uživatel nalezne trojici dotykových senzorů pro ovládání systému Android. Zádům přístroje vévodí bílá barva, doplněná matně černým designovým polem s čočkou hlavního fotoaparátu (rozlišení 8 Mpix) a LED diodou blesku. Ve spodní části je umístěn reproduktor pro poslech hudby a pro hlasité hovory.



Telefon je vybaven dvoujádrovým procesorem s takty jader 1,2 GHz. Operační pamět má velikost 1 GB. K dispozici je také 16 GB uživatelského prostoru pro ukládání aplikací, videí či fotografií. Displej telefonu disponuje HD rozlišením (1280 x 720 obrazových bodů) a technologií IPS panelu pro lepší pozorovací úhly a čitelnost na přímém slunci. Displej je schopen zobrazit 16 milionů barevných odstínů, proti poškrábání je kryt vrstvou Gorilla Glass. Dlouhou dobu provozu na jedno nabití přístroji zajistí baterie s nadprůměrnou kapacitou 2300 mAh. ZTE Grand S Flex pohání operační systém Android ve verzi 4.1 (Jelly Bean).

 
  

- PR -

Udržitelnost vyžaduje nový přístup k využívání energie v éře umělé inteligence

Rostoucí zájem o generativní umělou inteligenci vedl k výraznému nárůstu poptávky po výkonných výpočetních systémech. S tím ruku v ruce roste i spotřeba energie a náklady s tím spojené, a tento trend bude nadále pokračovat. Od svého vzniku se velikost modelů umělé inteligence exponenciálně zvětšuje. A větší modely znamenají výkonnější systémy, nebo delší dobu výpočtů a obojí vyžaduje více energie.

  

- PR -

Eloquens: e-mailová automatizace s podporou AI

E-mail se stal páteří firemní komunikace a očekává se, že do roku 2026 dosáhne celosvětový počet firemních uživatelů elektronické pošty 4,73 miliardy. E-mail sice umožňuje okamžitou komunikaci napříč organizacemi, ale jeho skutečné náklady jako čas, produktivita a ztracené příležitosti jsou často přehlíženy.