Aktuality -> Komunikace a sítě - 2. 11. 2005

Zoner nabízí přednostní registrace domén EU

Ceník evropských domén s koncovkou EU zveřejnila společnost Zoner software. Na adrese www.regzone.cz najdou zájemci ceny registrací v úvodní Sunrise period i ceny volných registrací. V nabídce je také přednostní registrace domén EU. Zákazník může volit mezi Zlatou pozicí nebo Stříbrnou pozicí. Zlatá pozice v ceně 10 000 Kč garantuje žadateli o doménu, že jeho objednávka v systému regZone.cz bude zpracována mezi prvními. Tak lze získat lepší výchozí pozici pro objednání domény EU v centrálním registru organizace EURid při zahájení některé ze tří fází registrace.

Roční registrace evropské domény vyjde vždy na 449 korun. Pokud se nejedná o volnou registraci, je k této částce nutné připočíst poplatky, které se vztahují k úvodní fázi registrace. Za účast v tzv. Sunrise period zaplatí veřejné subjekty částku 1100 Kč. Držitele ochranných známek vyjde účast v Sunrise period na 1390 korun. Problematika registrace evropských domén je složitá a to především v souvislosti se spuštěním celého systému registrací domén EU. Projekt regZone.cz proto doplnil nabídku registrace domén o službu Assistance. Ta poskytne majitelům domén odbornou pomoc při podávání žádostí o registraci domény během Sunrise period. Další informace poskytne uživatelům také nový systém obsáhlé nápovědy na http://help.regzone.cz.

 
  

- PR -

Řešení dopravy v IS KARAT

Od verze 24 je v informačním systému KARAT k dispozici nové řešení pro řízení a plánování dopravy. Toto řešení vzniklo na základě požadavků zákazníků pro sofistikovanější přístup k plánování a řízení dopravy v IS KARAT bez zbytečných investic a propojení na systémy třetích stran.

  

- PR -

IQHUBS: když data rozhodují o budoucnosti výroby

Moderní továrny jsou technologicky vyspělé – stroje, linky, roboti – ale když se vedení ptá: „Proč klesla produktivita?“, odpověď chybí. Reporty přicházejí pozdě, čísla se rozcházejí. Rozhodování bez spolehlivých dat pak vede k nižší efektivitě a vyšším nákladům. A právě to je paradox: technologie jsou všude, ale chytrá data chybí. Proto jsme vyvinuli systém, který tento začarovaný kruh rozbíjí. Nad výrobou leží informační mlha a tu zvedáme.