Aktuality -> IT Business - 18. 7. 2011

Značka OKI Printing Solutions se mění na OKI

Divize japonské společnosti OKI zaměřená na oblast tiskových řešení oznámila změnu obchodní značky z OKI Printing Solutions na OKI. Od začátku června tak přebírá obchodní jméno mateřské společnosti, která působí celosvětově na poli telekomunikací a tiskových řešení. Změna značky souvisí se snahou společnosti posílit hodnotu značky OKI využitím synergie všech divizí skupiny OKI na vysoce konkurenčním globálním trhu. V České republice a na Slovensku bude k rebrandingu docházet postupně a z formálního hlediska bude znamenat postupnou úpravu veškeré firemní komunikace včetně loga.



 
  

- PR -

DORA a NIS2: Digitální odolnost dodavatelského řetězce

Současná společnost je bezprecedentně závislá na digitálních technologiích. Tato závislost, a s ní spojená systémová propojenost mezi subjekty v kritických sektorech, tvoří nové zranitelné místo celého evropského digitálního ekosystému. Evropská unie na tuto výzvu reaguje sérií opatření, z nichž nejdůležitější jsou nařízení DORA  a směrnice NIS2. Tyto regulace nepředstavují pouhé kosmetické úpravy pravidel, ale zavádí povinnost digitální odolnosti a posouvají kybernetickou bezpečnost z IT oddělení na úroveň strategického řízení.

  

- PR -

Lék na konkurenceschopnost při prodeji na internetu

Výběr a nákup zboží na internetu je dnes zcela běžnou záležitostí. V Evropě touto cestou nakupuje většina zákazníků, a proto se obchodníci snaží, aby bylo vše jednodušší, přehlednější a pokud možno na míru každému zákazníkovi. Nabízení zboží statickým obrázkem s krátkým popisem už nestačí – lidé chtějí vidět výrobky co nejrealističtěji, otáčet je, zkoušet barvy, případně umisťovat vybraný artikl do prostoru a mít z nákupu dobrý pocit.