facebook LinkedIN LinkedIN - follow

Značka Marconi nezanikne

Společnost Ericsson oznámila, že bude po nedávné akvizici společnosti Marconi tuto značku i nadále používat. Důvodem je podle společnosti významná hodnota obchodní značky a velmi dobrá dosavadní reputace společnosti Marconi. Jméno Marconi se bude zejména používat k označování některých produktů, ale vedle toho si jméno podrží i dvě italské pobočky Marconi. Ty se budou jmenovat “Marconi – part of the Ericsson group”. Ericsson dokončil akvizici strategických součástí telekomunikačního podnikání Marconi 23. ledna 2006 a převzal přibližně 6 660 zaměstnanců dosavadní firmy Marconi.

 
  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.

  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.