facebook LinkedIN LinkedIN - follow

Značka Marconi nezanikne

Společnost Ericsson oznámila, že bude po nedávné akvizici společnosti Marconi tuto značku i nadále používat. Důvodem je podle společnosti významná hodnota obchodní značky a velmi dobrá dosavadní reputace společnosti Marconi. Jméno Marconi se bude zejména používat k označování některých produktů, ale vedle toho si jméno podrží i dvě italské pobočky Marconi. Ty se budou jmenovat “Marconi – part of the Ericsson group”. Ericsson dokončil akvizici strategických součástí telekomunikačního podnikání Marconi 23. ledna 2006 a převzal přibližně 6 660 zaměstnanců dosavadní firmy Marconi.

 
  

- PR -

Jak zajistit vzornou docházku u zaměstnanců v terénu?

Díky digitalizované evidenci do­cház­ky, která snižuje admi­ni­stra­tiv­ní zátěž personalistů a eliminuje nepoctivé praktiky zaměstnanců, můžete ušetřit až statisíce korun ročně. Pozdní příchody, dřívější odchody, půjčování kartiček nebo čipů, falešné přesčasy nebo evidence příchodu či odchodu na nesprávném místě — to vše se negativně projeví na výši vašich mzdových nákladů.

  

- PR -

Transformace bankovnictví a pojišťovnictví v éře umělé inteligence

Umělá inteligence se stala hy­ba­te­lem digitální revoluce ve finančním sektoru. Přináší bezprecedentní možnosti automatizace, personalizace služeb a optimalizace rizik. Přestože potenciál AI je enormní, jen malá část bank má připravenou komplexní strategii pro její implementaci.