facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT Business - 3. 8. 2022 - Zdeněk Gric

Změny ve vedení ORBITu: Ondřej Moudrý se stává Chief Commercial Officerem

Česká IT společnost ORBIT (člen skupiny SUDOP GROUP), která se zabývá zejména poskytováním konzultačních a implementačních služeb v oblasti cloudu, virtualizací desktopů a konsolidací IT infrastruktury, mění své vedení. Pozici Chief Commercial Officer bude nově zastávat Ondřej Moudrý, který doposud v ORBITu působil jako Sales Manager. Ondřej Moudrý má více než patnáctileté zkušenosti v oblasti konzultací a managementu ve společnostech Deepview a Deloitte. Jeho hlavním úkolem bude pokračovat v upevňování pozice ORBITu jako silného a spolehlivého cloudového partnera v regionu střední Evropy.



„Máme před sebou dvě výzvy související s překračováním hranic. První souvisí s procesními změnami a personálním rozvojem našeho rostoucího týmu, který má aktuálně přes 50 členů. Tou druhou je připravovaná expanze společnosti za hranice Česka,“ říká Ondřej Moudrý, který na pozici CCO nahradí Tomáše Meštelléra, jenž z ORBITu k 31. 8. 2022 odchází.

„Navázat na Tomáše bude s ohledem na jeho zkušenosti a přehled o trendech a dění na trhu velmi náročné. Na druhou stranu můžu těžit z faktu, že ORBIT jde už řadu let správným směrem a potvrzuje své postavení důvěryhodného partnera našich klientů,“ dodává Ondřej Moudrý.

Leo Štěpán, Technical Director společnosti ORBIT, očekává, že pod novým obchodním vedením bude ORBIT pokračovat v naplňování dlouhodobé strategie s cloudovými projekty, a to zejména ve spolupráci s významnými hráči jako Microsoft, Amazon nebo Citrix: „Ondrovým úkolem bude zachovat a rozvíjet vše, co ORBIT charakterizuje: otevřený a osobní přístup ke klientům, uvolněné, a přitom soustředěné pracovní prostředí a zejména spolehlivost a profesionalitu ve všem, co děláme. Věřím, že v obou výše zmíněných výzvách Ondra uspěje.“


 
  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.

  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.