Aktuality -> IT společnost - 12. 5. 2006

Změny v prodejním týmu společnosti Lenovo

Lenovo_619.jpgSpolečnost Lenovo jmenovala Ing. Michala Brabce na pozici EMEA Portfolio Manager. Na evropském ředitelství společnosti Lenovo v Paříži bude mít na starosti správu distribučních kanálů, obchodního plánování, řízení prodeje a vedení obchodních týmů na regionálních pobočkách. Michal Brabec (33 let) vystudoval ČVUT v Praze, meziobor Telekomunikace, ekonomika a management. Již během studií pracoval u softwarových a telekomunikačních firem, kde se podílel na rozvoji obchodních kanálů. V roce 1996 začal pracovat ve společnosti Intel, v roce 1999 přešel do sídla společnosti IBM ve Vídni na pozici Central Eastern Europe Options Manager. V roce 2001 se vrátil do Čech na pozici brand managera a později SMB & Channel Sales Managera. Má dvě děti a ve volném čase se nejraději věnuje sportu a rodině.

Bc. Michael Mikluš (29 let) nastoupil na pozici Channel Sales Manager, kde bude mít na starosti prodejní aktivity realizované v rámci partnerského obchodního kanálu v České republice. Vystudoval Vysokou školu ekonomickou v Praze, Fakultu informatiky a statistiky. V roce 1999 nastoupil do společnosti IBM, kde se v divizi osobních počítačů věnoval rozvoji partnerské sítě a marketingu. Tyto aktivity měl na starosti i po vzniku Lenovo Czech Republic v srpnu minulého roku. Ve volném čase se věnuje sportu a cestování.

 
  

- PR -

Řešení dopravy v IS KARAT

Od verze 24 je v informačním systému KARAT k dispozici nové řešení pro řízení a plánování dopravy. Toto řešení vzniklo na základě požadavků zákazníků pro sofistikovanější přístup k plánování a řízení dopravy v IS KARAT bez zbytečných investic a propojení na systémy třetích stran.

  

- PR -

IQHUBS: když data rozhodují o budoucnosti výroby

Moderní továrny jsou technologicky vyspělé – stroje, linky, roboti – ale když se vedení ptá: „Proč klesla produktivita?“, odpověď chybí. Reporty přicházejí pozdě, čísla se rozcházejí. Rozhodování bez spolehlivých dat pak vede k nižší efektivitě a vyšším nákladům. A právě to je paradox: technologie jsou všude, ale chytrá data chybí. Proto jsme vyvinuli systém, který tento začarovaný kruh rozbíjí. Nad výrobou leží informační mlha a tu zvedáme.