facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT společnost - 8. 10. 2007

Změny v managementu Telefónica O2

Zdenek_Duty_741.jpgS účinností od 1. října 2007 se novým ředitelem pro prodej veřejné správě společnosti Telefónica O2 Czech Republic stává Zdeněk Dutý. Jan Los, dosavadní ředitel prodeje pro veřejnou správu, bude zastávat pozici ředitele prodeje pro podnikatelský segment. Zdeněk Dutý přišel do společnosti Telefónica O2 Czech Republic ze společnosti DELTAX Systems kde zastával pozice ve vrcholovém vedení společnosti – obchodní ředitel, ředitel divize informačních technologií, ředitel divize systémové integrace, ředitel vývoje SW - a působil jako místopředseda představenstva společnosti. Zdeněk Dutý vystudoval Vysokou školu ekonomickou v Praze a má bohaté zkušenosti s řízením projektů v oblasti státní správy.

Jan_Los_741.jpgJan Los působil v letech 2004 až 2005 jako ředitel korporátního segmentu společnosti Telefónica O2 Czech Republic. Mezi jeho odpovědnosti patřilo řízení týmů prodeje pro top zákazníky, péče o zákazníky a týmu ICT řešení. Od roku 2006 pracoval na pozici ředitele prodeje pro státní správu, kde zodpovídal za obchodní aktivity v rámci celé veřejné správy. Jan Los vystudoval ČVUT v Praze a nasbíral cenné zkušenosti ve společnostech jako DELL, ICZ, APP (Ness) či POLDI OCEL Kladno.

 
  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.

  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.