facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT společnost - 9. 8. 2010

Změny v managementu StringData

Společnost StringData, dodavatel informačních technologií a systémů, podpoří svůj růst změnou organizační struktury společnosti. Nově vzniká obchodní úsek zastřešující veškeré obchodní a marketingové aktivity společnosti. Odpovědnost za nový obchodní úsek přebírá Petr Dlouhý, jmenovaný do nové pozice Sales & Marketing Director. Petr Dlouhý (31) dosud působil na pozici Director of SyDesk Division. Nyní bude odpovědný za obchodní a marketingovou strategii společnosti. V nové pozici se chce zaměřit především na navazování nových obchodních partnerství a zviditelnění společnosti jako předního dodavatele informačních technologií v ČR.



Další změnou je sjednocení realizačních týmů do projektového úseku, který povede Petr Sommer jako Technical Director. Petr Sommer (29) bude mít v rámci své nové pozice zodpovědnost za kompletní projektové řízení. Jeho prvořadným cílem je integrace realizačních týmů, a tím zvýšení efektivity vedení projektů při stále rostoucí kvalitě dodávek.
Poslední klíčová aktivita společnosti bude nově koncentrovaná do produktového úseku, který přebírá Ondřej Kubelka, Product Development Director. Ondřej Kubelka (34) bude nyní odpovědný za produktovou strategii, tedy rozvoj všech firemních produktů a podporu jejich prodeje.

 
  

- PR -

11 reálných příběhů IT manažerů:

Jak zvládli SaaS, kyberbezpečnost i automatizaci


AID2025IT manažeři napříč organizacemi dnes řeší podobné výzvy: jak zvládnout přechod na SaaS, zvýšit úroveň kyberbezpečnosti, automatizovat procesy a mít přehled o IT majetku, aniž by museli zavádět složité postupy. Zajímá vás, jak to v praxi zvládají ostatní?

  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.