facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT Business - 5. 9. 2023 - Ing. Lukáš Grásgruber

Změny v managementu společnosti Softec

Konzultačně-softwarová skupina Softec oznámila dvě důležité změny v top managementu. Ředitelem Softec CZ se stává Alexander Paál, telekomunikace bude řídit Šimon Skrak. Oba při­nášejí do firmy bohaté zkušenos­ti z oblasti technology, consultingu a digitální transformace.



Alexander PaálAlexander Paál, který nastupuje do pozice ředitele Softec CZ, sbíral zkušenosti nejdříve v Accenture, kde se zabýval management consultingem a systémovou integrací (transformační projekty). Poté stál u zrodu technologické divize consultingu společnosti PwC. Jeho velkým tématem je vzdělávání a rozvoj spolupracovníků, a také působí jako lektor na VŠE v Praze. Je absolventem STU v Bratislavě, resp. City University.

Šimon SkrakŠimon Skrak posílí management Softecu jako telco lead pro obě země. Jeho bohatá praxe zahrnuje domácí i zahraniční zkušenosti právě z oblasti telekomunikací (Slovensko, Německo, Rumunsko, Česko, Maďarsko). V barvách Accenture, kde pracoval 22 let, se podílel např. na zásadní transformaci Slovak Telekomu a dalších významných projektech. Posledních šest let pomáhal rozvíjet nově zřízenou digitální divizi Accenture Song v Praze i Bratislavě. Je absolventem fakulty managementu Univerzity Komenského v Bratislavě.


 
  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.

  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.