Aktuality -> IT společnost - 4. 1. 2006

Změna v marketingu Sunnysoftu

Hoplicek601.jpgPřibývající aktivity a služby společnosti Sunnysoft přiměly vedení společnosti k vytvoření nové pozice marketing executive. Tento post zastává od 1.ledna 2006 Jakub Hoplíček, který působil řadu let na „volné noze“ v oblasti reklamy, marketingu a public relations. Má za sebou řadu samostatných projektů pro různě velké české i zahraniční společnosti. Osm let působil na pozici externího account managera PR agentury Elisa. Má rovněž zkušenosti s přípravou volebních kampaní několika politických stran a s marketingovou činností pro Brněnské veletrhy a výstavy. Jakub Hoplíček je ženatý, má dvě děti. Volný čas nejraději tráví na horách, rád se potápí, lyžuje a zajímá se o pěstování citrusů.

 
  

- PR -

50 (v)tipů paní Teskové #3: Alerty nejsou hlášky na okrasu

a co s nimi dělat, než se z vás stane klikací zombie


V minulém díle jsme si povídali o SIEMu – nástroji, který vezme hromadu logů, protřese je jako zkušený detektiv důkazní materiál a začne hledat vzory, stopy a souvislosti. Nejde jen o to, vědět, že „se něco stalo“. SIEM vám pomáhá pochopit, co přesně, proč, kdy, kde a s čím to souvisí. Je to takový digitální Sherlock Holmes, jen místo dýmky má datové konektory a místo lupy korelační engine.

  

- PR -

Udržitelnost vyžaduje nový přístup k využívání energie v éře umělé inteligence

Rostoucí zájem o generativní umělou inteligenci vedl k výraznému nárůstu poptávky po výkonných výpočetních systémech. S tím ruku v ruce roste i spotřeba energie a náklady s tím spojené, a tento trend bude nadále pokračovat. Od svého vzniku se velikost modelů umělé inteligence exponenciálně zvětšuje. A větší modely znamenají výkonnější systémy, nebo delší dobu výpočtů a obojí vyžaduje více energie.