facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT společnost - 4. 1. 2006

Změna v marketingu Sunnysoftu

Hoplicek601.jpgPřibývající aktivity a služby společnosti Sunnysoft přiměly vedení společnosti k vytvoření nové pozice marketing executive. Tento post zastává od 1.ledna 2006 Jakub Hoplíček, který působil řadu let na „volné noze“ v oblasti reklamy, marketingu a public relations. Má za sebou řadu samostatných projektů pro různě velké české i zahraniční společnosti. Osm let působil na pozici externího account managera PR agentury Elisa. Má rovněž zkušenosti s přípravou volebních kampaní několika politických stran a s marketingovou činností pro Brněnské veletrhy a výstavy. Jakub Hoplíček je ženatý, má dvě děti. Volný čas nejraději tráví na horách, rád se potápí, lyžuje a zajímá se o pěstování citrusů.

 
  

- PR -

11 reálných příběhů IT manažerů:

Jak zvládli SaaS, kyberbezpečnost i automatizaci


AID2025IT manažeři napříč organizacemi dnes řeší podobné výzvy: jak zvládnout přechod na SaaS, zvýšit úroveň kyberbezpečnosti, automatizovat procesy a mít přehled o IT majetku, aniž by museli zavádět složité postupy. Zajímá vás, jak to v praxi zvládají ostatní?

  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.