facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT Business - 21. 2. 2019

Zebra Technologies se spojila s Xplore Technologies

Společnost Zebra Technologies oznámila akvizici společnosti Xplore Technologies. Xplore je výrobcem odolných tabletů, notebooků a dalšího příslušenství určeného především do náročných podmínek. Nabídka společnosti Xplore doplňuje technologie, mobilní výpočetní systémy a portfolio Zebry. Společnosti to umožní oslovit širší okruh zákazníků na nových trzích a urychlit tak svůj celkový růst. Odolné tablety a počítače najdou využití primárně na poli vládní a veřejné bezpečnosti pro armádní či policejní účely. Uplatní se ale také ve výrobě, která probíhá ve ztížených podmínkách.



Produkty značky Xplore se vyznačují především dlouhou životností a spolehlivostí i v těch nejnáročnějších terénech. Odolné tablety a notebooky zvyšují produktivitu terénních pracovníků, zajišťují větší kontinuitu dat mezi různými systémy a umožňují vedoucím pracovníkům v reálném čase rozhodnout o tom, jak přizpůsobit výrobu nebo služby podmínkám na trhu. Reagují tím na nástup éry tzv. informačních pracovníků – odborníků, kteří potřebují mít v reálném čase neustálý přístup k datům a také nástroje pro jejich sběr.


 
  

- PR -

11 reálných příběhů IT manažerů:

Jak zvládli SaaS, kyberbezpečnost i automatizaci


AID2025IT manažeři napříč organizacemi dnes řeší podobné výzvy: jak zvládnout přechod na SaaS, zvýšit úroveň kyberbezpečnosti, automatizovat procesy a mít přehled o IT majetku, aniž by museli zavádět složité postupy. Zajímá vás, jak to v praxi zvládají ostatní?

  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.