facebook
Aktuality -> Hardware - 2. 1. 2018 10:42

Zebra Technologies představuje nový Android Smartphone pro malé a střední podniky

Společnost Zebra Technologies, výrobce robustních počítačů, čteček a tiskáren čárových kódů s pokročilými funkcionalitami, uvedla na trh nový mobilní počítač TC20, který reaguje na specifické potřeby malých a středních podniků působících v oblasti maloobchodu a pohostinství. TC20 je lehké a odolné mobilní zařízení, které lze použít v prašném prostředí a odolá i náhodným pádům. Díky vestavěnému skeneru čárových kódů 1D a 2D, dlouhé výdrži baterie, displeji o průměru 4,3 palce, dotykové obrazovce a snadné konektivitě přináší drobným podnikatelům výrazné usnadnění práce například v oblasti řízení skladových zásob.



Na model TC20 se vztahuje rozšířená zárukae Zebra OneCare a systém LifeGuard pro Android, který garantuje zabezpečení operačního systému, čímž se prodlužuje samotný životní cyklus výrobku.

Prostřednictvím počítače TC20 lze telefonovat v síti LAN (funkce Workforce Connect Push-To-Talk Express) a také využít ekosystém softwarů typu Datawedge, StageNow, PowerPrecisions, Mobility Extensions, které Zebra označuje výrazem Mobility DNA.

V rámci doplňkového sortimentu je možné pořídit napájecí zdroje pro nepřetržitý provoz, ruční popruhy, pouzdra a držáky.


 
EDU Trainings IT školení
  

- Inzerce -

HEXAGON: Pozvánka na webinář o poprodejní podpoře a službách pro 3D měřicí systémy

HexagonPoprodejní podpora je jedním z důležitých faktorů při nákupu souřadnicového měřicího stroje. Vybraným tématům z této oblasti se bude věnovat webinář vysílaný ve středu 6. listopadu od 14 hodin. Registrujte se a dozvíte se více o poprodejní podpoře a řadě dalších dostupných řešení obnovy měřicích systémů, které poskytuje společnost Hexagon.

  

- Inzerce -

Jak Bio-Circle komunikuje se svými zákazníky přes telefon v Salesforce

IpexŘeditel firmy Bio-Circle s.r.o., Tadeáš Míček, je nadšeným inovátorem, který rád využívá Salesforce a jeho různé doplňky. V rozhovoru nám odhalil, čím se jeho společnost zabývá, jak komunikuje se zákazníky a jaký doplněk Salesforce k tomu využívá.