facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT Business - 1. 2. 2021 - Zdeněk Gric

ZEBRA SYSTEMS navazuje partnerství s Cloudflare

Společnost ZEBRA SYSTEMS oznámila, že s platností od začátku roku 2021 navázala na českém a slovenském trhu partnerství se společností Cloudflare, dodavatelem platformy zvyšující bezpečnost, výkonnost a spolehlivost internetových aplikací. ZEBRA SYSTEMS, která je distributorem s přidanou hodnotou řešení Acronis, GFI Software, Kerio, Exinda a SolarWinds MSP, tímto rozšiřuje své portfolio o další významnou značku v oblasti IT správy a bezpečnosti.



V ČR a na Slovensku bude ZEBRA SYSTEMS zodpovědná za dodávky služeb zaměřených na bezpečnost aplikační a síťové infrastruktury (včetně například Cloudflare DDoS a WAF), zvyšování výkonnosti a spolehlivosti internetových aplikací (Cloudflare CDN a DNS), týmovou spolupráci (Cloudflare for Teams, Cloudflare Access) či platformy pro vývojáře (Cloudflare Workers).

„Jsme potěšeni, že můžeme rozšířit své portfolio o značku Cloudflare, která zajišťuje správné fungování ohromného množství webových zdrojů a podporuje cca 25 milionů internetových infrastruktur po celém světě,“ řekl Zdeněk Bínek, ředitel společnosti ZEBRA SYSTEMS. „Zejména v dnešní době provozovat bezpečný web stojí organizace spoustu úsilí, času a know-how. Díky službám Cloudflare je možné řadu věcí zjednodušit a zautomatizovat a věnovat se důležitějším obchodním záležitostem.“

Více o řešení Cloudflare je dostupné na https://www.zebra.cz/cloudflare/.


 
Axis Talk 2021
  

- Inzerce -

Jak bezpečné jsou bezpečnostní kamery? Nezmeškejte konferenci Axis Talk 2021

AxisÚtoky hackerů čím dál častěji míří na kamerové systémy. Jak se účinně bránit? I to bude tématem online konference společnosti Axis Communications, švédského světového leadera v bezpečnostních a smart city technologiích. Připojte se 20. a 21. dubna!

  

- Inzerce -

Rostoucí nároky zákazníků nutně vyžadují změnu přístupu firem

Accenture Interactive přichází s modelem Business of Experience


Pandemie změnila struk­tu­ru všeho, co za­ží­vá­me: jak a co na­ku­pu­je­me, kdy a kde pra­cu­je­me, způsob, jakým ko­mu­ni­ku­je­me i spo­lu­pra­cu­je­me. Vzniká tak po­tře­ba za­mě­řit se na pro­duk­ty, služby, značky a jejich roli v životě zá­kaz­ní­ků i za­měst­nan­ců.

Helios
- inzerce -