- Přehledy IS
- APS (25)
- BPM - procesní řízení (23)
- Cloud computing (IaaS) (10)
- Cloud computing (SaaS) (31)
- CRM (52)
- DMS/ECM - správa dokumentů (20)
- EAM (17)
- Ekonomické systémy (68)
- ERP (75)
- HRM (28)
- ITSM (6)
- MES (33)
- Řízení výroby (36)
- WMS (28)
- Dodavatelé IT služeb a řešení
- Datová centra (25)
- Dodavatelé CAD/CAM/PLM/BIM... (41)
- Dodavatelé CRM (38)
- Dodavatelé DW-BI (50)
- Dodavatelé ERP (66)
- Informační bezpečnost (48)
- IT řešení pro logistiku (51)
- IT řešení pro stavebnictví (26)
- Řešení pro veřejný a státní sektor (27)


















![]() | Přihlaste se k odběru zpravodaje SystemNEWS na LinkedIn, který každý týden přináší výběr článků z oblasti podnikové informatiky | |
![]() | ||
Zážitky, které nabízí audiovizuální technologie, jsou budoucností atrakcí
S tím, jak moderní audiovizuální technologie přinášejí stále poutavější výstupy dochází u spotřebitelů všech věkových kategorií k posunu směrem k vyhledávání nových zážitků. Podle aktuálního průzkumu souhlasí 70 % spotřebitelů v České republice s tím, že poutavé zážitky představují budoucnost akcí a lidé jsou ochotni si za vstup na takové akce připlatit. Vznikají tím nové příležitosti, jak mohou pořadatelé akcí či různé atrakce nalákat více návštěvníků.


Vytváření poutavých zážitků s využitím velkoplošných projekcí, interaktivních displejů, hologramů, virtuální a rozšířené reality je budoucností společenských akcí a atrakcí. Nový evropský průzkum s názvem The Experiential Future, který zadala společnost Epson, ukazuje, že právě takové zážitky představují způsob, jak podpořit spotřebitelské výdaje. 70 % spotřebitelů v České republice je přesvědčeno, že vytváření audiovizuálních zážitků je budoucností společenských akcí a atrakcí.
Průzkum také ukazuje, že imerzivní prvky jsou důležité pro budoucnost akcí, stejně jako zážitky, pohostinnost a volný čas – a to nejen pro 70 % českých mileniálů, ale také pro starší respondenty – s tvrzením souhlasilo 64 % příslušníků generace X (narozených od 60. do 80. let), ale také 57 % tzv. generace Z (generace dětí nového milénia).
Výsledky průzkumu ukazují, že existuje jasná motivace pro to, aby se firmy tato očekávání snažily naplnit – 52 % mileniálů totiž uvádí, že si jsou ochotni připlatit za akci, která nabízí zážitkové prvky, za nimi následuje 58 % respondentů z generace X, 44 % respondentů generace X a 67 % příslušníků poválečné generace, kteří také tento názor sdílejí.
Nabízení zážitků bude zásadní pro areály, kde se akce konají, i pro poskytovatele ubytování a pohostinství, nejen proto, aby přilákaly zákazníky, ale také proto, aby se k nim zákazníci vraceli. 62 % českých mileniálů by opakovaně navštívilo akci spojenou se zážitky, stejně jako 63 % příslušníků generace X, 69 % respondentů z generace Z a 66 % příslušníků poválečné generace.
Foto: Jan Hromádko a Tomáš Slavík (poskytl Epson)
19.6. | ITeuro Solution Day 2025 |
23.9. | PragVue 2025 |
1.10. | Cyber Attacks 2025 |
21.10. | Bezpečnosť a dostupnosť dát 2025 |
11.11. | Umělá inteligence v IT infrastruktuře 2025 |
Formulář pro přidání akce
18.6. | Webinář: Jak optimalizovat nákupní procesy s Odoo? |
29.9. | The Massive IoT Conference |