- Přehledy IS
- APS (21)
- BPM - procesní řízení (23)
- Cloud computing (IaaS) (9)
- Cloud computing (SaaS) (28)
- CRM (49)
- DMS/ECM - správa dokumentů (19)
- EAM (16)
- Ekonomické systémy (68)
- ERP (86)
- HRM (27)
- ITSM (5)
- MES (32)
- Řízení výroby (47)
- WMS (27)
- Dodavatelé IT služeb a řešení
- Datová centra (25)
- Dodavatelé CAD/CAM/PLM/BIM... (40)
- Dodavatelé CRM (36)
- Dodavatelé DW-BI (50)
- Dodavatelé ERP (80)
- Informační bezpečnost (39)
- IT řešení pro logistiku (46)
- IT řešení pro stavebnictví (25)
- Řešení pro veřejný a státní sektor (26)
CRM systémy
Plánování a řízení výroby
AI a Business Intelligence
DMS/ECM - Správa dokumentů
HRM/HCM - Řízení lidských zdrojů
EAM/CMMS - Správa majetku a údržby
Účetní a ekonomické systémy
ITSM (ITIL) - Řízení IT
Cloud a virtualizace IT
IT Security
IT právo
Projektové řízení
GIS - geografické informační systémy
Trendy ICT
E-commerce B2B/B2C
CAD/CAM/CAE/PLM/3D tisk
Zážitky, které nabízí audiovizuální technologie, jsou budoucností atrakcí
S tím, jak moderní audiovizuální technologie přinášejí stále poutavější výstupy dochází u spotřebitelů všech věkových kategorií k posunu směrem k vyhledávání nových zážitků. Podle aktuálního průzkumu souhlasí 70 % spotřebitelů v České republice s tím, že poutavé zážitky představují budoucnost akcí a lidé jsou ochotni si za vstup na takové akce připlatit. Vznikají tím nové příležitosti, jak mohou pořadatelé akcí či různé atrakce nalákat více návštěvníků.
Vytváření poutavých zážitků s využitím velkoplošných projekcí, interaktivních displejů, hologramů, virtuální a rozšířené reality je budoucností společenských akcí a atrakcí. Nový evropský průzkum s názvem The Experiential Future, který zadala společnost Epson, ukazuje, že právě takové zážitky představují způsob, jak podpořit spotřebitelské výdaje. 70 % spotřebitelů v České republice je přesvědčeno, že vytváření audiovizuálních zážitků je budoucností společenských akcí a atrakcí.
Průzkum také ukazuje, že imerzivní prvky jsou důležité pro budoucnost akcí, stejně jako zážitky, pohostinnost a volný čas – a to nejen pro 70 % českých mileniálů, ale také pro starší respondenty – s tvrzením souhlasilo 64 % příslušníků generace X (narozených od 60. do 80. let), ale také 57 % tzv. generace Z (generace dětí nového milénia).
Výsledky průzkumu ukazují, že existuje jasná motivace pro to, aby se firmy tato očekávání snažily naplnit – 52 % mileniálů totiž uvádí, že si jsou ochotni připlatit za akci, která nabízí zážitkové prvky, za nimi následuje 58 % respondentů z generace X, 44 % respondentů generace X a 67 % příslušníků poválečné generace, kteří také tento názor sdílejí.
Nabízení zážitků bude zásadní pro areály, kde se akce konají, i pro poskytovatele ubytování a pohostinství, nejen proto, aby přilákaly zákazníky, ale také proto, aby se k nim zákazníci vraceli. 62 % českých mileniálů by opakovaně navštívilo akci spojenou se zážitky, stejně jako 63 % příslušníků generace X, 69 % respondentů z generace Z a 66 % příslušníků poválečné generace.
Foto: Jan Hromádko a Tomáš Slavík (poskytl Epson)
březen - 2024 | ||||||
Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
1 | 2 | 3 | ||||
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
Formulář pro přidání akce