facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT Business - 12. 9. 2011

Zásadní změny ve společnosti Onlio

Po třech letech působení v rámci skupiny Frederiksgroup došlo k odkoupení 100 % akcií managementem společnosti. Onlio bude dále působit zcela samostatně, bez vazeb na skupinu FGR. Onlio se bude i nadále profilovat jako plně profesionální partner na poli e-business řešení. Onlio je dodavatelem portálových řešení, DMS a integrace systémů. Zaměřuje se na rychlé a efektivní dodávky komplexních řešení s následnou podporou. Společnost Onlio je technologickým partnerem Atlassian, JBoss, RedHat, Oracle a Microsoft Gold Certified Partnerem. Nově spolupracujeme s Alfresco, Liferay a Talend.



V souvislosti s odkupem akcií došlo i ke změnám statutárních orgánů. Předsedou představenstva se stal Ing. Jiří Voves. Do představenstva byl jmenován Martin Fořt, který ve společnosti zastřešuje projektové řízení. Ing. Martin Cvrček je i nadále členem představenstva a hlavním konzultantem. Do dozorčí rady byli jmenováni vedle Ing. Petra Kubíčka (dříve předseda představenstva) dlouholetí pracovníci společnosti Tomáš Myška a Pavel Švarc.


 
  

- PR -

11 reálných příběhů IT manažerů:

Jak zvládli SaaS, kyberbezpečnost i automatizaci


AID2025IT manažeři napříč organizacemi dnes řeší podobné výzvy: jak zvládnout přechod na SaaS, zvýšit úroveň kyberbezpečnosti, automatizovat procesy a mít přehled o IT majetku, aniž by museli zavádět složité postupy. Zajímá vás, jak to v praxi zvládají ostatní?

  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.