- Přehledy IS
- APS (25)
- BPM - procesní řízení (23)
- Cloud computing (IaaS) (10)
- Cloud computing (SaaS) (31)
- CRM (52)
- DMS/ECM - správa dokumentů (19)
- EAM (17)
- Ekonomické systémy (68)
- ERP (75)
- HRM (28)
- ITSM (6)
- MES (33)
- Řízení výroby (36)
- WMS (28)
- Dodavatelé IT služeb a řešení
- Datová centra (25)
- Dodavatelé CAD/CAM/PLM/BIM... (41)
- Dodavatelé CRM (38)
- Dodavatelé DW-BI (50)
- Dodavatelé ERP (66)
- Informační bezpečnost (48)
- IT řešení pro logistiku (48)
- IT řešení pro stavebnictví (26)
- Řešení pro veřejný a státní sektor (27)


















![]() | Přihlaste se k odběru zpravodaje SystemNEWS na LinkedIn, který každý týden přináší výběr článků z oblasti podnikové informatiky | |
![]() | ||
Zákaznický den společnosti Algotech
Společnost Algotech uspořádala pro své zákazníky ve dnech 21. – 22. 5. 2015 v hotelu Akademie-Naháč v Choceradech svůj tradiční Zákaznický den, tradiční květové setkání zákazníků, partnerů a zaměstnanců společnosti Algotech. Letošní ročník se nesl v duchu hesla: „Všechno má své kouzlo“. Jednotlivé odborné přednášky byly odděleny úsměvnými historkami z projektů. V podvečer akce pak přišel i kouzelník.


Z odborných vystoupení zúčastněné zaujala živá ukázka Avaya komunikátoru. Technologie, která velmi jednoduše umožňuje nejen telefonovat, ale i použít videohovor, chat apod. Společnost NICE prezentovala řešení RTS pro zlepšení práce kontaktních center a back-office. Zákazníci rovněž ocenili I novinky od Oracle, zejména rozvoj produktu JD Edwards.
Očekávaným tématem byly novinky z AlgoCloudu, vlastního datového centra společnosti Algotech, který získává stále více zákazníků, a rozšiřuje se nejen s podporou společnosti HP. O své zkušenosti se službami Algotechu se podělil rovněž zástupce společnosti Toyoda Gosei, kterému Argotech implementoval ERP řešení Oracle JD Edwards.
Vedle technických prezentací Algotech připravil s Petrem Ludwigem přednášku na téma Konec prokrastinace, což hosty zákaznického dne Algotechu take velmi zaujalo.
„Zákaznický den vnímáme nejen jako jedinečnou příležitost potkat se s většinou našich zákazníků, ale zejména jako možnost prezentovat to nejlepší, co je v oblasti kontaktních center, unifikované komunikace, podnikových informačních systémů, přenosu videa a datových služeb k dispozici,“ říká František Zeman, generální ředitel společnosti.
Obchodní ředitel, Alexandr Pomazal, jeho slova potvrzuje: „Takováto setkání se zákazníky mají pro nás obrovský význam, zákazníci se nejen mohou uceleně seznámit s řadou produktů a služeb, ale mohou si i mezi sebou vyměnit řadu zkušeností, a nám jsou jejich potřeby, přání a požadavky impulzem k dalšímu rozvoji produktů a služeb“.
![]() ![]() | ||||||
Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 |
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
Formulář pro přidání akce
15.5. | Konference SCADA Security |
22.5. | Akce pro automobilové dodavatele "3DEXPERIENCE... |
12.6. | Konference ABIA CZ 2025: setkání zákazníků a partnerů... |
29.9. | The Massive IoT Conference |