facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT společnost - 29. 5. 2015

Zákaznický den společnosti Algotech

Společnost Algotech uspořádala pro své zákazníky ve dnech 21. – 22. 5. 2015 v hotelu Akademie-Naháč v Choceradech svůj tradiční Zákaznický den, tradiční květové setkání zákazníků, partnerů a zaměstnanců společnosti Algotech. Letošní ročník se nesl v duchu hesla: „Všechno má své kouzlo“. Jednotlivé odborné přednášky byly odděleny úsměvnými historkami z projektů. V podvečer akce pak přišel i kouzelník.



Z odborných vystoupení zúčastněné zaujala živá ukázka Avaya komunikátoru. Technologie, která velmi jednoduše umožňuje nejen telefonovat, ale i použít videohovor, chat apod. Společnost NICE prezentovala řešení RTS pro zlepšení práce kontaktních center a back-office. Zákazníci rovněž ocenili I novinky od Oracle, zejména rozvoj produktu JD Edwards.

 

Očekávaným tématem byly novinky z AlgoCloudu, vlastního datového centra společnosti Algotech, který získává stále více zákazníků, a rozšiřuje se nejen s podporou společnosti HP. O své zkušenosti se službami Algotechu se podělil rovněž zástupce společnosti Toyoda Gosei, kterému Argotech implementoval ERP řešení Oracle JD Edwards.

 

 

Vedle technických prezentací Algotech připravil s Petrem Ludwigem přednášku na téma Konec prokrastinace, což hosty zákaznického dne Algotechu take velmi zaujalo.

 

„Zákaznický den vnímáme nejen jako jedinečnou příležitost potkat se s většinou našich zákazníků, ale zejména jako možnost prezentovat to nejlepší, co je v oblasti kontaktních center, unifikované komunikace, podnikových informačních systémů, přenosu videa a datových služeb k dispozici,“ říká František Zeman, generální ředitel společnosti.

 

Obchodní ředitel, Alexandr Pomazal, jeho slova potvrzuje: „Takováto setkání se zákazníky mají pro nás obrovský význam, zákazníci se nejen mohou uceleně seznámit s řadou produktů a služeb, ale mohou si i mezi sebou vyměnit řadu zkušeností, a nám jsou jejich potřeby, přání a požadavky impulzem k dalšímu rozvoji produktů a služeb“.


 
  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.

  

- PR -

11 reálných příběhů IT manažerů:

Jak zvládli SaaS, kyberbezpečnost i automatizaci


AID2025IT manažeři napříč organizacemi dnes řeší podobné výzvy: jak zvládnout přechod na SaaS, zvýšit úroveň kyberbezpečnosti, automatizovat procesy a mít přehled o IT majetku, aniž by museli zavádět složité postupy. Zajímá vás, jak to v praxi zvládají ostatní?