- Přehledy IS
- APS (20)
- BPM - procesní řízení (23)
- Cloud computing (IaaS) (10)
- Cloud computing (SaaS) (32)
- CRM (51)
- DMS/ECM - správa dokumentů (20)
- EAM (17)
- Ekonomické systémy (68)
- ERP (76)
- HRM (28)
- ITSM (6)
- MES (32)
- Řízení výroby (36)
- WMS (29)
- Dodavatelé IT služeb a řešení
- Datová centra (25)
- Dodavatelé CAD/CAM/PLM/BIM... (38)
- Dodavatelé CRM (38)
- Dodavatelé DW-BI (50)
- Dodavatelé ERP (69)
- Informační bezpečnost (50)
- IT řešení pro logistiku (45)
- IT řešení pro stavebnictví (26)
- Řešení pro veřejný a státní sektor (27)


















![]() | Přihlaste se k odběru zpravodaje SystemNEWS na LinkedIn, který každý týden přináší výběr článků z oblasti podnikové informatiky | |
![]() | ||
Zákaznický den společnosti Algotech
Společnost Algotech uspořádala pro své zákazníky ve dnech 21. – 22. 5. 2015 v hotelu Akademie-Naháč v Choceradech svůj tradiční Zákaznický den, tradiční květové setkání zákazníků, partnerů a zaměstnanců společnosti Algotech. Letošní ročník se nesl v duchu hesla: „Všechno má své kouzlo“. Jednotlivé odborné přednášky byly odděleny úsměvnými historkami z projektů. V podvečer akce pak přišel i kouzelník.


Z odborných vystoupení zúčastněné zaujala živá ukázka Avaya komunikátoru. Technologie, která velmi jednoduše umožňuje nejen telefonovat, ale i použít videohovor, chat apod. Společnost NICE prezentovala řešení RTS pro zlepšení práce kontaktních center a back-office. Zákazníci rovněž ocenili I novinky od Oracle, zejména rozvoj produktu JD Edwards.
Očekávaným tématem byly novinky z AlgoCloudu, vlastního datového centra společnosti Algotech, který získává stále více zákazníků, a rozšiřuje se nejen s podporou společnosti HP. O své zkušenosti se službami Algotechu se podělil rovněž zástupce společnosti Toyoda Gosei, kterému Argotech implementoval ERP řešení Oracle JD Edwards.
Vedle technických prezentací Algotech připravil s Petrem Ludwigem přednášku na téma Konec prokrastinace, což hosty zákaznického dne Algotechu take velmi zaujalo.
„Zákaznický den vnímáme nejen jako jedinečnou příležitost potkat se s většinou našich zákazníků, ale zejména jako možnost prezentovat to nejlepší, co je v oblasti kontaktních center, unifikované komunikace, podnikových informačních systémů, přenosu videa a datových služeb k dispozici,“ říká František Zeman, generální ředitel společnosti.
Obchodní ředitel, Alexandr Pomazal, jeho slova potvrzuje: „Takováto setkání se zákazníky mají pro nás obrovský význam, zákazníci se nejen mohou uceleně seznámit s řadou produktů a služeb, ale mohou si i mezi sebou vyměnit řadu zkušeností, a nám jsou jejich potřeby, přání a požadavky impulzem k dalšímu rozvoji produktů a služeb“.
![]() ![]() | ||||||
Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ||
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
21.10. | Bezpečnosť a dostupnosť dát 2025 |
11.11. | Umělá inteligence v IT infrastruktuře 2025 |
Formulář pro přidání akce
23.10. | [WEBINÁŘ ] Když CAD přestane být jen kreslení - Objevte... |
13.11. | Update Conference Prague 2025 |