facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT společnost - 29. 5. 2013

Zákaznický den Algotechu představil novinky společnosti a jejích partnerů

Společnost Algotech uspořádala pro své zákazníky ve dnech 23.-24. května již tradiční Zákaznický den. V hotelu Academic v Roztokách u Prahy se tentokrát sešlo na 140 stávajících i potenciálních zákazníků Algotechu, kteří mohli kromě formální a neformální části programu absolvovat i prohlídku Centra sdílených služeb společnosti v Libčicích nad Vltavou.


„Letos jsme na Zákaznickém dni představili spolu s partnery řadu novinek, které, jak pevně věříme a jak také vyplynulo ze závěrečné ankety, zákazníky velmi zaujaly. Jsme hrdí na to, že se pro naše zákazníky a partnery stává Zákaznický den významnou akcí, což dokazuje stále rostoucí počet účastníků,“ uvedl František Zeman, generální ředitel společnosti Algotech.

Díky rozsáhlé mediální podpoře se akce také otevřela pro odbornou veřejnost a další zájemce. Byly zde představeny novinky týkající se dění ve společnosti a nabízených řešení, produktů a služeb společnosti Algotech a jejích partnerů. Samozřejmostí bylo také sdílení best practice, ve kterých se stávající zákazníky podělili o zkušenosti ze spolupráce se společností Algotech na vlastních projektech. Nedílnou součástí akce byly také technické koutky, kde byli zákazníkům a všem zájemcům k dispozici jak specialisté a konzultanti společnosti a partnerů, tak produkty k vyzkoušení. Akce byla ve večerní části doplněna koncertem JUDr. Iva Jahelky.

„Snažíme naplnit naše záměry skutečným poskytováním chytrých řešení a výjimečných služeb, které deklarujeme ve firemním mottu. Zároveň jsme rádi, že se potvrzuje naše strategie, kterou jsme před pár lety zvolili, a to cloudová řešení. Řada účastníků akce využila také možnosti znovu si prohlédnout naše Centrum sdílených služeb, a to již za plného provozu. Také bych chtěl účastníkům akce poděkovat za to, že na akci podpořili náš Nadační fond Algo,“ dodal Zeman.

Akci podpořila řada odborných partnerů jako Avaya, Oracle, Hewlett-Packard, NICE, Anect a Jabra. Mezi mediálními partnery nechyběl časopis IT Systems.

 
  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.

  

- PR -

11 reálných příběhů IT manažerů:

Jak zvládli SaaS, kyberbezpečnost i automatizaci


AID2025IT manažeři napříč organizacemi dnes řeší podobné výzvy: jak zvládnout přechod na SaaS, zvýšit úroveň kyberbezpečnosti, automatizovat procesy a mít přehled o IT majetku, aniž by museli zavádět složité postupy. Zajímá vás, jak to v praxi zvládají ostatní?