Aktuality -> IT společnost - 29. 5. 2013

Zákaznický den Algotechu představil novinky společnosti a jejích partnerů

Společnost Algotech uspořádala pro své zákazníky ve dnech 23.-24. května již tradiční Zákaznický den. V hotelu Academic v Roztokách u Prahy se tentokrát sešlo na 140 stávajících i potenciálních zákazníků Algotechu, kteří mohli kromě formální a neformální části programu absolvovat i prohlídku Centra sdílených služeb společnosti v Libčicích nad Vltavou.


„Letos jsme na Zákaznickém dni představili spolu s partnery řadu novinek, které, jak pevně věříme a jak také vyplynulo ze závěrečné ankety, zákazníky velmi zaujaly. Jsme hrdí na to, že se pro naše zákazníky a partnery stává Zákaznický den významnou akcí, což dokazuje stále rostoucí počet účastníků,“ uvedl František Zeman, generální ředitel společnosti Algotech.

Díky rozsáhlé mediální podpoře se akce také otevřela pro odbornou veřejnost a další zájemce. Byly zde představeny novinky týkající se dění ve společnosti a nabízených řešení, produktů a služeb společnosti Algotech a jejích partnerů. Samozřejmostí bylo také sdílení best practice, ve kterých se stávající zákazníky podělili o zkušenosti ze spolupráce se společností Algotech na vlastních projektech. Nedílnou součástí akce byly také technické koutky, kde byli zákazníkům a všem zájemcům k dispozici jak specialisté a konzultanti společnosti a partnerů, tak produkty k vyzkoušení. Akce byla ve večerní části doplněna koncertem JUDr. Iva Jahelky.

„Snažíme naplnit naše záměry skutečným poskytováním chytrých řešení a výjimečných služeb, které deklarujeme ve firemním mottu. Zároveň jsme rádi, že se potvrzuje naše strategie, kterou jsme před pár lety zvolili, a to cloudová řešení. Řada účastníků akce využila také možnosti znovu si prohlédnout naše Centrum sdílených služeb, a to již za plného provozu. Také bych chtěl účastníkům akce poděkovat za to, že na akci podpořili náš Nadační fond Algo,“ dodal Zeman.

Akci podpořila řada odborných partnerů jako Avaya, Oracle, Hewlett-Packard, NICE, Anect a Jabra. Mezi mediálními partnery nechyběl časopis IT Systems.

 
  

- PR -

Eloquens: e-mailová automatizace s podporou AI

E-mail se stal páteří firemní komunikace a očekává se, že do roku 2026 dosáhne celosvětový počet firemních uživatelů elektronické pošty 4,73 miliardy. E-mail sice umožňuje okamžitou komunikaci napříč organizacemi, ale jeho skutečné náklady jako čas, produktivita a ztracené příležitosti jsou často přehlíženy. 

  

- PR -

50 (v)tipů paní Teskové #3: Alerty nejsou hlášky na okrasu

a co s nimi dělat, než se z vás stane klikací zombie


V minulém díle jsme si povídali o SIEMu – nástroji, který vezme hromadu logů, protřese je jako zkušený detektiv důkazní materiál a začne hledat vzory, stopy a souvislosti. Nejde jen o to, vědět, že „se něco stalo“. SIEM vám pomáhá pochopit, co přesně, proč, kdy, kde a s čím to souvisí. Je to takový digitální Sherlock Holmes, jen místo dýmky má datové konektory a místo lupy korelační engine.