Aktuality -> IT společnost - 30. 5. 2012

Zákaznický den Algotech byl tentokrát ve znamení olympijských her

algotech.jpgSpolečnost Algotech uspořádala pro své zákazníky ve dnech 24. – 25. 5. 2012 Zákaznický den, tentokrát v hotelu Academic v Roztokách u Prahy. Více jak 120 účastníků zde během formální i neformální části programu nesoucí se ve znamení blížících se olympijských her načerpalo informace o rebrandu názvu společnosti, novinkách v Algotechu a úspěšných implementačních projektech.

„Zákaznický den je pro nás jednou z nejvýznamnějších akcí v roce. Naši zákazníci si již zvykli, že je otevřenou platformou pro výměnu zkušeností a načerpání nejnovějších informací z oboru kontaktních center, unifikované komunikace, podnikových informačních systémů, přenosu videa, datových služeb a nejnověji také cloudu,“ říká obchodní ředitel společnosti Roman Kopecký.

V letošním roce se zákazníci mohli seznámit s produktovými novinkami, např. aplikacemi nabízenými v cloudu, produkty vyvíjenými přímo Algotechem a novinkami od partnerských společností Avaya, Oracle, SugarCRM nebo AudioCodes.

Zákaznický den společnosti Algotech se stal je tradičním setkáním společnosti s jejími stávajícími i potenciálním zákazníky. Představeny zde byly novinky týkající se dění ve společnosti, informace od partnerů a zejména případové studie, ve kterých zákazníci Algotechu prezentovaly projekty, jejich přínosy i úskalí, postup řešení a implementace včetně harmonogramu. Nedílnou součástí setkání byly také technické koutky, kde si návštěvníci mohli vyzkoušet produkty společnosti a pohovořit se specialisty a konzultanty.

ilustrační foto: archiv Algotech

 
  

- PR -

IFS Cloud a Industrial AI:

Když ERP začíná skutečně přemýšlet


Stojíte před rozhodnutím, jak posunout svůj ERP systém dál? Moderní podniky dnes řeší nejen efektivnější plánování a úspory, ale i to, jak do svých procesů začlenit umělou inteligenci bez zbytečně nákladného vývoje. Právě této otázce je věnovaný následující článek.

  

- PR -

Řešení dopravy v IS KARAT

Od verze 24 je v informačním systému KARAT k dispozici nové řešení pro řízení a plánování dopravy. Toto řešení vzniklo na základě požadavků zákazníků pro sofistikovanější přístup k plánování a řízení dopravy v IS KARAT bez zbytečných investic a propojení na systémy třetích stran.