facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT společnost - 30. 5. 2012

Zákaznický den Algotech byl tentokrát ve znamení olympijských her

algotech.jpgSpolečnost Algotech uspořádala pro své zákazníky ve dnech 24. – 25. 5. 2012 Zákaznický den, tentokrát v hotelu Academic v Roztokách u Prahy. Více jak 120 účastníků zde během formální i neformální části programu nesoucí se ve znamení blížících se olympijských her načerpalo informace o rebrandu názvu společnosti, novinkách v Algotechu a úspěšných implementačních projektech.

„Zákaznický den je pro nás jednou z nejvýznamnějších akcí v roce. Naši zákazníci si již zvykli, že je otevřenou platformou pro výměnu zkušeností a načerpání nejnovějších informací z oboru kontaktních center, unifikované komunikace, podnikových informačních systémů, přenosu videa, datových služeb a nejnověji také cloudu,“ říká obchodní ředitel společnosti Roman Kopecký.

V letošním roce se zákazníci mohli seznámit s produktovými novinkami, např. aplikacemi nabízenými v cloudu, produkty vyvíjenými přímo Algotechem a novinkami od partnerských společností Avaya, Oracle, SugarCRM nebo AudioCodes.

Zákaznický den společnosti Algotech se stal je tradičním setkáním společnosti s jejími stávajícími i potenciálním zákazníky. Představeny zde byly novinky týkající se dění ve společnosti, informace od partnerů a zejména případové studie, ve kterých zákazníci Algotechu prezentovaly projekty, jejich přínosy i úskalí, postup řešení a implementace včetně harmonogramu. Nedílnou součástí setkání byly také technické koutky, kde si návštěvníci mohli vyzkoušet produkty společnosti a pohovořit se specialisty a konzultanty.

ilustrační foto: archiv Algotech

 
  

- PR -

Modernizace IS je příležitost přehodnotit způsob práce

IT Systems 4/2025V aktuálním vydání IT Systems bych chtěl upozornit především na přílohu věnovanou kybernetické bezpečnosti. Jde o problematiku, které se věnujeme prakticky v každém vydání. Neustále se totiž vyvíjí a rozšiřuje. Tematická příloha Cyber Security je příležitostí podívat se podrobněji, jakým kybernetickým hrozbám dnes musíme čelit a jak se před nimi můžeme chránit. Kromě kybernetické bezpečnosti jsme se zaměřili také na digitalizaci průmyslu.

  

- PR -

Transformace bankovnictví a pojišťovnictví v éře umělé inteligence

Umělá inteligence se stala hy­ba­te­lem digitální revoluce ve finančním sektoru. Přináší bezprecedentní možnosti automatizace, personalizace služeb a optimalizace rizik. Přestože potenciál AI je enormní, jen malá část bank má připravenou komplexní strategii pro její implementaci.