Aktuality -> IT Business - 17. 8. 2005

Zájem o GE Money Multiservis vzrostl o 145 %

Spotřebitelé v České republice stále více začínají využívat k nákupům zboží na splátky také internetový spotřebitelský úvěr od společnosti GE Money Multiservis. Oproti prvnímu pololetí loňského roku vrostl zájem o tento produkt o 145 %. Spotřebitelé mají k dispozici 43 internetových obchodů, které spolupracují se společností GE Money Multiservis. Nejčastěji nakupovaným zbožím na Internetový Multiservis úvěr je spotřební elektronika. Největší oblibě se těší nákup televizorů, fotoaparátů a videokamer. Spotřebitelé nejvíce nakupují zboží na splátky prostřednictvím Internetového Multiservis úvěru v internetových obchodech www.mall.cz a www.123shop.cz.

Princip nakupování na internetu s Internetovým Multiservis úvěrem je velmi jednoduchý. Při výběru zboží v internetovém obchodu si zákazník vybere jako způsob platby položku Multiservis úvěr a odešle jím učiněnou objednávku. Po odeslání objednávky je zákazník automaticky přesměrován na webové stránky GE Money Multiservis, kde si jednoduše vyplní žádost o úvěr. Po vyplnění žádosti o úvěr mu bude v reálném čase zobrazeno rozhodnutí, zda byl úvěr schválen a toto rozhodnutí je mu rovněž okamžitě doručeno do jeho e-mailové schránky. Po potvrzení je o rozhodnutí informován také internetový obchod, ve kterém zákazník provedl objednávku. V případě schválení spotřebitelského úvěru internetový obchod vytiskne smlouvu o úvěru a společně s objednaným zbožím ji doručí zákazníkovi k podpisu.

 
  

- PR -

Od nadšení „devadesátek“ k úspěšnému podnikání v EMS

torola_microchip_01.jpgHistorie společnosti TOROLA electronic, spol. s r.o., se datuje od roku 1991, kdy se tři vysokoškolští kamarádi, kteří do té doby pracovali ve společnostech TESLA Třinec a TESLA Rožnov pod Radhoštěm, rozhodli založit vlastní firmu. A protože měli zálibu v elektronice a pracovali v elektrotechnickém průmyslu, směřovala i jejich vlastní budoucnost právě tímto směrem.

  

- PR -

AI už nie je len trend, ale potvrdzuje svoju reálnu silu v biznise

Generatívna umelá inteligencia už nie je len experimentom technologických nadšencov a stáva sa významnou súčasťou fungovania firiem a organizácií. Často sa prezentuje marketingovým pozlátkom, no ak má fungovať v zložitom svete organizácií, tak nestačí len začať. Dôležité je vybudovať celé zázemie, ktoré jej dá reálnu hodnotu. To je hlavný odkaz z 22. ročníka technologickej konferencie SOFTECON 2025, ktorú organizovala spoločnosť SOFTEC. Na podujatí sa zúčastnilo vyše 300 odborníkov z bánk, poisťovní, telekomunikácií, či organizácií verejného sektora.