Aktuality -> Komunikace a sítě - 28. 5. 2012

Zabezpečené virtuální servery pro firmy

Dial Telecom představil firemní řešení virtuálních i fyzických serverů umístěných v datacentru Dial Telecomu. Nová služba je určena všem společnostem, jež chtějí dosáhnout bezpečného provozu svých firemních dat nebo běhu IT aplikací, typicky ERP nebo CRM systému, webu, eshopu či e-mailů. Služby pronájmu serverů Dial Telecomu umožňují také individuální konfiguraci z pohledu výkonu, množství uložených dat včetně jejich zálohování a také možnost správy serverů („managed“ servery). Klíčem pro navržení optimální serverové infrastruktury je analýza potřeb každé společnosti. Analýzu v rámci přípravy nabídky zákazníkům provedou kvalifikovaní odborníci a při posuzování variant řešení vždy zváží veškeré technické varianty – tedy virtuální servery, dedikované servery nebo třeba hybridní řešení například ve formě privátního cloudu. Specifickou, ale významnou kategorií pro navržení vhodné struktury serverové infrastruktury tvoří softwarové licence.



Možnost využití „managed“ serverů s vysokou úrovní podpory je výhodou pro firmy, které se nechtějí zabývat přípravou infrastruktury a nedisponují odborníky zabývajícími se detailně technologickým vývojem na trhu serverů.

 

Pronájem serverové infrastruktury je rozpočten do měsíčních splátek, zákazník tedy nemusí vydávat velké sumy investičních prostředků do nových serverů a navíc může velmi flexibilně dokupovat potřebný výkon v případě změn potřeb IT. Například dodání nového virtuálního serveru při standardní konfiguraci je možné do dvou hodin od zadání požadavku.

 

U virtuálních i dedikovaných serverů Dial Telecomu se počítá s umístěním v profesionálním datovém centru, s připojením na páteřní konektivitu. Je možné využít platformy Linux a Windows (2003 a 2008). Samozřejmostí je poskytování služby firewallu, zálohování, DB serverů nebo HW i SW podpory s garantovaným servisem do 1 hodiny od vzniku problému.


 
  

- PR -

Udržitelnost vyžaduje nový přístup k využívání energie v éře umělé inteligence

Rostoucí zájem o generativní umělou inteligenci vedl k výraznému nárůstu poptávky po výkonných výpočetních systémech. S tím ruku v ruce roste i spotřeba energie a náklady s tím spojené, a tento trend bude nadále pokračovat. Od svého vzniku se velikost modelů umělé inteligence exponenciálně zvětšuje. A větší modely znamenají výkonnější systémy, nebo delší dobu výpočtů a obojí vyžaduje více energie.

  

- PR -

Eloquens: e-mailová automatizace s podporou AI

E-mail se stal páteří firemní komunikace a očekává se, že do roku 2026 dosáhne celosvětový počet firemních uživatelů elektronické pošty 4,73 miliardy. E-mail sice umožňuje okamžitou komunikaci napříč organizacemi, ale jeho skutečné náklady jako čas, produktivita a ztracené příležitosti jsou často přehlíženy.