- Přehledy IS
- APS (25)
- BPM - procesní řízení (23)
- Cloud computing (IaaS) (10)
- Cloud computing (SaaS) (31)
- CRM (52)
- DMS/ECM - správa dokumentů (19)
- EAM (17)
- Ekonomické systémy (68)
- ERP (75)
- HRM (28)
- ITSM (6)
- MES (33)
- Řízení výroby (36)
- WMS (28)
- Dodavatelé IT služeb a řešení
- Datová centra (25)
- Dodavatelé CAD/CAM/PLM/BIM... (41)
- Dodavatelé CRM (38)
- Dodavatelé DW-BI (50)
- Dodavatelé ERP (66)
- Informační bezpečnost (48)
- IT řešení pro logistiku (48)
- IT řešení pro stavebnictví (26)
- Řešení pro veřejný a státní sektor (27)


















![]() | Přihlaste se k odběru zpravodaje SystemNEWS na LinkedIn, který každý týden přináší výběr článků z oblasti podnikové informatiky | |
![]() | ||
Zabezpečené virtuální servery pro firmy
Dial Telecom představil firemní řešení virtuálních i fyzických serverů umístěných v datacentru Dial Telecomu. Nová služba je určena všem společnostem, jež chtějí dosáhnout bezpečného provozu svých firemních dat nebo běhu IT aplikací, typicky ERP nebo CRM systému, webu, eshopu či e-mailů. Služby pronájmu serverů Dial Telecomu umožňují také individuální konfiguraci z pohledu výkonu, množství uložených dat včetně jejich zálohování a také možnost správy serverů („managed“ servery). Klíčem pro navržení optimální serverové infrastruktury je analýza potřeb každé společnosti. Analýzu v rámci přípravy nabídky zákazníkům provedou kvalifikovaní odborníci a při posuzování variant řešení vždy zváží veškeré technické varianty – tedy virtuální servery, dedikované servery nebo třeba hybridní řešení například ve formě privátního cloudu. Specifickou, ale významnou kategorií pro navržení vhodné struktury serverové infrastruktury tvoří softwarové licence.


Možnost využití „managed“ serverů s vysokou úrovní podpory je výhodou pro firmy, které se nechtějí zabývat přípravou infrastruktury a nedisponují odborníky zabývajícími se detailně technologickým vývojem na trhu serverů.
Pronájem serverové infrastruktury je rozpočten do měsíčních splátek, zákazník tedy nemusí vydávat velké sumy investičních prostředků do nových serverů a navíc může velmi flexibilně dokupovat potřebný výkon v případě změn potřeb IT. Například dodání nového virtuálního serveru při standardní konfiguraci je možné do dvou hodin od zadání požadavku.
U virtuálních i dedikovaných serverů Dial Telecomu se počítá s umístěním v profesionálním datovém centru, s připojením na páteřní konektivitu. Je možné využít platformy Linux a Windows (2003 a 2008). Samozřejmostí je poskytování služby firewallu, zálohování, DB serverů nebo HW i SW podpory s garantovaným servisem do 1 hodiny od vzniku problému.
![]() ![]() | ||||||
Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | |||
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |
19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Formulář pro přidání akce