facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT Business - 2. 2. 2006

Z Oskara je Vodafone

Od 1. února se již nepoužívá logo a jméno Oskar, protože skončilo 8měsíční přípravné období přechodu na novou značku poté, co společnost Oskar Mobil přešla do vlastnictví skupiny Vodafone. Mění se tak i zaběhlé staré názvy jako Oskarta (nyní Vodafone karta), Oskarkontakt (Vodafone prodej), Oskaravan (Vodafone Turné) a další.

Zcela novou službou je Vodafone World, která poskytuje roaming za jednotné ceny v rámci tří pásem a jiné výhody. V souvislosti s uplynulým rokem zveřejnila společnost (ještě jako Oskar Vodafone) zprávu, že měla největší nárůst zákazníků ze všech tří mobilních operátorů v ČR. Celkem to bylo 310.597 a z toho za poslední čtvrtletí 103.490 nových zákazníků. Průměrný měsíční výnos na zákazníka dosáhl v posledním čtvrtletí 679 Kč, výnos na uživatele tarifních služeb 1.015 při jejich 51% podílu z celkového počtu zákazníků.

 
  

- PR -

50(v)tipů paní Teskové #2: SIEM aneb jak se z logů dělá příběh a z příběhu varování

Teskalab LogoV minulém díle jsme si povídali o tom, co je to log management a proč je důležitý. Je to takový základ IT hygieny. Něco jako kartáček na zuby pro vaše IT. A řekněme si na rovinu, žádná velká zábava s ním není, ale zkuste to měsíc bez něj a líbit se vám to nebude. Dneska ale půjdeme o krok dál. Protože když už máte logy, je čas se na ně nejen dívat, ale také s nimi pracovat. A to se nejsnáze dělá tak, že se jim naučíte rozumět. Dovolte mi, abych vám představila dalšího hrdinu kybernetické bezpečnosti: SIEM.